ból pecherza!!!!!

1. Data: 2003-08-21 20:07:16

Temat: ból pecherza!!!!!
Od: "Asia" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam , wiecie może jaki lek jest dobry na bóle pęcherza??? Czy bóle
pęcherza mają coś wspólnego z wymiotami?? Ostatnio miewam straszn bóle
brzucha,chodze czesto do wc i do tego strasznie wymiotuje............lekarka
przepisała mi jakies ziołowe leki które nic narazie nie
omagają........:(( dziekuje za odpowiedzi

Asia
z...@t...pl

2. Data: 2003-08-21 20:17:39

Temat: Re: ból pecherza!!!!!
Od: "Marta" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <z...@t...pl> napisał w wiadomości

Cześć Asiu

Ja kiedyś przez tydz przeleżałam w domu z powodu nudnosci i wymiotów,
to się nasilało zwłaszcza wieczorem.
Lekarze wymyślali rózne rzeczy, wrzody, gastroskopie itp..
Dopiero jedna lekarka spytała czy nie miałam kłopotów z pęcherzem,
i na wszelki wypadek zapisała mi badanie moczu.
Wynik był paskudny. Dostałam Nolicin i juz na drugi dzień czułam się bardzo
dobrze.

Marta

3. Data: 2003-08-22 14:03:41

Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinnaś zrobić posiew moczu, objawy które opisujesz mogą też wystąpić przy
zapaleniu nerek, w każdym razie po zrobieniu posiewu moczu i antybiogramu
będzie można dopasować odpowiedni lek..pozdrawiam! A

4. Data: 2003-08-23 12:30:44

Temat: Odp: ból pecherza!!!!!
Od: "Asia" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam ,dziękuje za odpowiedzi!!! Właśnie zrobiłam badanie moczu i krwi ,
dostałam antybioty o nazwie Keflex, pomógl tylko na ból brzucha..a z
chodzeniem do wc się nie zmieniło.....:(( Lekarka podejrzewa kamienie w
moczu lub przeziębienie pęcherza..!Po antybiotyku mam zerobić ponowne
badania

pozdrawiam
asia

5. Data: 2003-08-23 17:19:27

Od: "Asia" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam , a czy ten pęcherz może miec coś wspólnego z ciązą??? Miałam robione
badania krwi (leukocyty) i moczu ,ale lekarka nic nie mówiła.......??????

pozdrawiam
asia

Laryngolog Kraków
Półpasiec