ból po lewej stronie brzucha

11. Data: 2009-11-15 21:22:02

Temat: Re: ból po lewej stronie brzucha
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba, że tak jak z wyrostkiem - boli po przeciwnej stronie.
Wątroba może boleć po lewej stronie, bo jej kawałek jest po lewej,
ale raczej nie tak jak opisałeś.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

12. Data: 2009-11-15 21:29:17

Od: "mokinc" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:
> Uraz?

Nie - żaden uraz, chyba, że uraz od alkoholu, papierosów albo tłustego
żarcia przez wiele lat.
I chyba nie kolka - za lajtowa. No i jak pisałem nie sam żołądek.
Ewidentnie bolą mnie jakieś flaki od serca po uda, po lewej stronie.

Wiem, że tu nie przychodnia, ale przynajmniej się dowiedziałem, że to np.
raczej nie wątroba.
Chyba, że tak jak z wyrostkiem - boli po przeciwnej stronie.

13. Data: 2009-11-16 04:44:11

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juanitos pisze:

> w przypadku zapalenia wyrostka taki zestaw moze zabić...

Wyrostek jest z prawej strony.
--
animka

14. Data: 2009-11-16 07:25:14

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Wyrostek jest z prawej strony.

Niekoniecznie musi być z prawej strony... ale mowa była po podaniu leków
rozkurczowych, ktore w przypadku przewlekłego zapalenia wyrostka mogą
spowodować jego perforację.

Juanitos

15. Data: 2009-11-20 19:25:49

Od: adi <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Od kiedy to wyrostek jest po lewej stronie?!?

--

Zobacz sudoku i inne łamigłówki: http://www.lamiglowkimix.pl
Łamigłówki BLOG: http://lamiglowki.blog.pl/

Nowotwór-żółtaczka