bol serca

11. Data: 2005-03-19 14:26:11

Temat: Re: bol serca
Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

pestifer wrote:
(...)

> no coz, wspolczuje

Czy mam rozumieć, że absolutnie pewien jesteś (na odległość), że podawane
objawy nie wskazują na problemy z sercem, natomiast zupełnie nie masz
pewności, że wszyscy umrzemy?;))

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

12. Data: 2005-03-19 23:30:36

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
wiadomości news:d1hcr9$oh7$2@nemesis.news.tpi.pl...
> pestifer wrote:
> (...)

> Czy mam rozumieć, że absolutnie pewien jesteś (na odległość), że podawane
> objawy nie wskazują na problemy z sercem

tak

natomiast zupełnie nie masz pewności, że wszyscy umrzemy?;))

nie, ale mam pewnosc tez do wielu innych rzeczy w zyciu i to czyni mnie
szczesliwym
:)

13. Data: 2005-03-20 00:44:55

Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

pestifer wrote:
> Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
> wiadomości news:d1hcr9$oh7$2@nemesis.news.tpi.pl...

> tak

A czy taka kategoryczna pewność przekazana proszącemu o radę nie jest aby
sprzeczna z etyką lekarza??
Możesz bowiem spowodować, że on uwierzy Ci i zacznie swoje dolegliwości
bagatelizować. A pewności owej mieć nie masz prawa bez przeprowadzenia
pełnego wywiadu, badania pacjenta i innych badań, tj krótko mówiąc wyłącznie
na podstawie krótkiej wymiany zdań w internecie.
Moim zdaniem mógłbyś, gdybyś był odpowiedzialny, co najwyżej stwierdzić, że
choroba serca wydaje się być mało prawdopodobna, ale w razie utrzymywania
się tych dolegliwości należy zasięgnąć kompetentnej (a nie u pestifera w
internecie!;) porady medycznej.

> natomiast zupełnie nie masz pewności, że wszyscy umrzemy?;))
>
> nie, ale mam pewnosc tez do wielu innych rzeczy w zyciu i to czyni
> mnie szczesliwym
> :)

Zadowolenie z siebie (bezrefleksyjne) zazwyczaj istotnie dobrze wpływają na
samopoczucie;)

14. Data: 2005-03-20 09:19:54

Od: " Jacek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz jak piszesz w twojej niejscowosci trudny dostep do lekarza,
proponuje:

1. zmierz sobie tetno na przegubie reki (czy powyzej 100)
2. kup tani aparat do mierzenia cisnienia i zmierz

Pzdr.

15. Data: 2005-04-14 09:18:33

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tusia" <c...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

16. Data: 2005-04-14 09:18:42

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Blaszczyszyn
moze w tej sprawie skutecznie pomagac.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan

> [...]
> wczesniej wykryta arytmie, ale sie uspokoilo. od 18 wczoraj boli i dzis
> nic lepiej.. wzielam juz nawet waleriane. pomocy :/

Bark mnie napier.... tzn. boli
Witam, jak pozbyć się prześwitujących spod skóry żył?
wybroczyna
[prośba] beta hCG - ile powinno być jednostek?
Zylaki