Re: ból szczęki

Data: 2005-03-24 00:24:00
Temat: Re: ból szczęki
Od: Konrad Palczynski <k...@i...pl>

Jacek Tusuński napisał(a):

> Mam jeszcze kilka pytań
> 1- kiedy cię najbardziej Boli ( rano ,wieczór noc ,lato ,zima )
> 2- Jak się czujesz rano gdy wstajesz
> 3- Czy masz psa ,kota
> 4- Czy masz katar , czy lała ci się kiedyś krew z nosa
> 5- Czy byłeś u neurologa

1) niestety nie ma żadnej reguły - mogę się obudzić z bólem rano, w
srodku nocy, iść spać łykając środki przeciwbólowe, oraz w dowolnym
momencie w ciągu dnia

2) zazwyczaj ciężko mi się wstaje - chrapię i pewnie będę miał jeszcze z
tym kłopoty

3) nie, zresztą miałem robione testy i kilkakrotnie zmieniałem
drastycznie środowisko w którym żyję - dom, akademik, mieszkanie, hotel

4) zwykle mam katar siennny, jestem uczulony na wszystkie trawy, krew -
nigdy

5) byłem, nic mi nie pomógł

Ostatnio pogorszyło mi się jeszcze bardziej, wybieram się do laryngologa.