ból u biegacza - czym go zwalczyc?

1. Data: 2001-01-14 23:45:26

Temat: ból u biegacza - czym go zwalczyc?
Od: "Marian" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę 21.01.01 startować na 15 km ale na treningu 14.01walczyłem z silnym
bólem
w lewym biodrze a po kąpieli ledwie chodzę. Jakie środki znieczulające wziąć
przed
wyścigiem tak żeby nie zaszkodzić sercu, płucom czy mięśniom przy
równoczesnym wypiciu b.mocnej herbaty? Może jest coś mądrego do podleczenia
się przez ten tydzień? Ból nie pochodzi z kontuzji lecz narastał z
treningiem.
Pozdrawiam.

2. Data: 2001-01-15 11:55:42

Temat: Re: ból u biegacza - czym go zwalczyc?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2001-01-15 13:50:59

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę 21.01.01 startować na 15 km ale na  treningu 14.01walczyłem z silnym
> bólem

Ile masz lat... bo w pewnym wieku to należy po obiadku się położyć z pilotem w
jednej ręce, papieroskiem w drugiej, a jeśli biegać to tylko po pifko do
pobliskiego monopolu.

* piotr'ek *
inż. nauk medycznych

4. Data: 2001-01-15 15:20:15

Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze jednak daj sobie spokuj, mzoe rpzynajmniej z tym biegiem, zaczyna sie
nowy sezon, moze do tego czasu przejdzie, radze wizyte u ortopedy, ew.
fizykoterapia... ale na epwno najgorszym wyborem bedzie ten bieg...
Pozdrowienia...
LiBi
PS. a jak sie zdecydujesz to napisz, czy przynajmniej wygrales... a jak nie
to o KLEPSYDRE prosze;]

5. Data: 2001-01-16 13:29:21

Od: "MWS" <r...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Można spróbować bioenergoterapii, ale wcześniej dobrze byłoby wykonać
badanie radiestezyjne w celu ustalenia przyczyn tego bólu.
Jeżeli jesteś zainteresowany zapraszam Cię na moją stronę
www.retman.com.pl/sd/sd.htm MWS.
Użytkownik Marian <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:93tdq2$1sk$...@n...tpi.pl...

6. Data: 2001-01-16 16:51:01

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Guess who's back?...

r a d e q
Użytkownik MWS <r...@r...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:941i2v$d9p$...@n...tpi.pl...

/
/
/
/

Odp: "Zubożony" uran - syndrom bałkański
Gronkowiec zlocisty - lampy
Zatoki przynosowe
Alkohol
Ból kolana