ból w dole brzucha

1. Data: 2006-05-25 19:24:16

Temat: ból w dole brzucha
Od: Iza <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dwóch dni odczuwam nasilajacy sie ból w dole brzucha - gdzies, jak mi się
wydaje w okolicach jajników (nie boli po srodku brzucha ale właśnie na
bokach). Ból promieniuje do nóg. No i własnie zastanawiam się do jakiego
lekarza udać się z tym problemem, czy najpierw do internisty czy od razu do
ginekologa (nigdy wczesniej nie bolały mnie jajniki więc wcale nie jestem
pewna czy to to) Może ktos ma jakies sugestie co powinnam zrobić ?
Iza

2. Data: 2006-05-25 21:57:59

Temat: Re: ból w dole brzucha
Od: kffiatek <k...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza napisał(a):
> [...]
> ginekologa (nigdy wczesniej nie bolały mnie jajniki więc wcale nie jestem
> pewna czy to to) Może ktos ma jakies sugestie co powinnam zrobić ?

Nie trać czasu. Możesz iść do ginekologa bez skierowania od internisty.

kffiatek

3. Data: 2006-05-26 06:41:13

Od: "gdL" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Promieniuje do przysrodkowej strony uda ? Nie wiem dlaczego, ale zaraz
mi sie skojarzylo z n.obturatorius. Moze jajnik, moze przepuklina.
Lekarz, lekarz !

4. Data: 2006-05-26 21:11:27

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza napisał(a):
> [...]
> ginekologa (nigdy wczesniej nie bolały mnie jajniki więc wcale nie jestem
> pewna czy to to) Może ktos ma jakies sugestie co powinnam zrobić ?
weź nos-pe , b. pomaga i udaj sie do internisty

--
...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

Montesquieu

Kardiolog - Lublin
prawo medyczne
spirala+tabletki???