bol w klatce

1. Data: 2008-07-10 20:24:48

Temat: bol w klatce
Od: szymonw <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zwracam sie z porada, w przyszlym tygodniu zamierzam i tak udac sie z
tym do lekarza jednak chcialbym wczesniej cos wiedziec.

Otoz od jakichs 2-3 tygodni boli mnie w klatce piersiowej a dokladniej
to dokladnie na srodku , tam gdzie koncza sie kosci, tak z 10-15
centymetrow nad pepkiem.
Nie boli ciągle , boli bardziej jak sie nachylam do przodu oraz siedze
pochylony, w pozycji lezacej nie czuc tego.Bol mozna opisac jakby cos
gniotlo mnie w srodku.
Jakis czas temu przechodzilem przez wzw b, moze to ma cos z tym wspolnego ?
Jaki narzad to moze byc ?
Dziekuje za kazda rade :)
Pozdrawiam
Szymon

2. Data: 2008-07-10 20:26:37

Temat: Re: bol w klatce
Od: szymonw <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

szymonw pisze:
> [...]
> gniotlo mnie w srodku.
> Jakis czas temu przechodzilem przez wzw b, moze to ma cos z tym wspolnego ?

Witam ponownie
Chcialem jeszcze dodac ze troche schudlem od tego czasu jakies 3-4 kg.
Pozdrawiam
Szymon

3. Data: 2008-07-10 22:13:22

Od: "Ls." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może kamień w woreczku żółciowym?

L.

4. Data: 2008-07-11 20:27:38

Od: "Dominik" <domikw@kosz_gmail._com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ls." <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> Może kamień w woreczku żółciowym?

Nie sądzę.
Raczej wygląda to na refluks żołądkowo - przełykowy aczkolwiek danych jest
za mało, aby dokłądniej sprecyzować co to może być.

Dominik

wysokie OB i kamien w nerce
Czy to są hemoroidy?
RTG zatok