ból w kolanie

1. Data: 2007-11-13 20:04:50

Temat: ból w kolanie
Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od jakiegoś czasu odczuwam pewien ból w kolanie.
Objawia sie to głownie przy wchodzeniu po schodach.
Ból pojawia sie tylko czasami ale nagle tzn, wchodzę po schodach i
czasami po kilku stopniach pojawia sie gwałtownie silne kłucie w
kolanie. Aby ból przeszedł wystarczy ze usiądę lub zatrzymam sie na parę
minut i później jest już ok. Czasami, ale rzadko zdarza sie że
kontynuując wchodzenie po schodach nastąpi "strzelenie" w kolanie i ból
przechodzi ?

Parenaście lat temu miałem naderwanie torebki kolanowej w tym kolanie.

Czy to może teraz odzywać się lękotka ? Jeśli tak to jak to leczyć ?

2. Data: 2007-11-13 20:20:50

Temat: Re: ból w kolanie
Od: "flex" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm ja ostatnio zauwazylem u siebie cos podobnego, mianowicie - czesto
strzela mi w kosciach, glownie w kolanach, a pare tygodni temu zaczelo mnie
cos pobolewac od tylnej strony kolana w zgieciu, czyli w sciegna mnie
pobolewaja tak jakby skurcz je lapal :/ czesto w pracy stoje albo siedze i
malo ruchu mam, tydzien temu zaczelem jesc glukozamine na stawy, jestem
ciekaw czy to cos pomoze ;/

3. Data: 2007-11-13 23:07:23

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

flex wrote:

hyh, do obydwu:

bez przynajmniej badania palpacyjnego (obmacania nóżki) nikt nie da
diagnozy. Rehabilitacja - owszem, tu służę pomocą. Ale najpierw przydałoby
się stwierdzić, co tam dolega - czy to ścięgno, czy zaschnięcie stawu, czy
może stan zapalny...

--
www.vegie.pl

4. Data: 2007-11-14 15:03:24

Od: "tpi" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

powiedzcie ile macie lat -- ja mam to samo schorzenike od roku mam teraz 49
lat --chyba to tak już musi być jak się ma prę lataek
jacek

5. Data: 2007-11-14 15:04:45

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tpi wrote:

> powiedzcie ile macie lat -- ja mam to samo schorzenike od roku mam teraz
> 49 lat --chyba to tak już musi być jak się ma prę lataek
> jacek

nic nie musi być :)

W krajach w których jest inne podejście do ciała i fizyczności jest "trochę"
inaczej - nikogo nie dziwi tam w pełni sprawny, biegający 80 czy 90 latek.

--
www.vegie.pl

6. Data: 2007-11-14 17:38:33

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Nov 2007 00:07:23 +0100, tomek wilicki wrote:

> [...] czy zaschnięcie stawu, czy

Za... Za łot tego stawu? :D

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

7. Data: 2007-11-14 17:41:46

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> Za... Za łot tego stawu? :D

ogólnie używany (błędnie, wiem) termin na niedobór smarowideł, co prowadzi
do zniszczenia powierzchni trących w stawie.

--
www.vegie.pl

8. Data: 2007-11-14 17:44:54

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lis, 18:38, Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> wrote:

> Za... Za łot tego stawu? :D
To taka nowa jednostka chorobowa :-))))

9. Data: 2007-11-14 17:52:47

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Nov 2007 18:41:46 +0100, tomek wilicki wrote:

> ogólnie używany (błędnie, wiem) termin na niedobór smarowideł, co prowadzi
> do zniszczenia powierzchni trących w stawie.

Ciekawe. Napisz coś więcej.. Albo nie, lepiej nie pisz; jeszcze to potem
ktoś przeczyta i weźmie za dobrą monetę.

10. Data: 2007-11-14 18:25:01

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> Ciekawe. Napisz coś więcej.. Albo nie, lepiej nie pisz; jeszcze to potem
> ktoś przeczyta i weźmie za dobrą monetę.

hum, a miałeś nie wypowiadać się na tematy spoza Twojej specjalności - żeby
głupot nie pisać.

--
www.vegie.pl

Skierowanie do por.chorób zakaźnych