btw, czy bywa na grupie jakiś okulista?

1. Data: 2007-11-12 21:18:04

Temat: btw, czy bywa na grupie jakiś okulista?
Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilka pytań związanych z chorobami oczu i widzeniem, ale myślę, że raczej
do specjalisty. Z drugiej strony, nie przypuszczam, żeby lekarzowi podczas
zwykłej wizyty chciało się w to wszystko wgłębiać. Myślę, że może dobrym
miejscem byłaby właśnie grupa dyskusyjna. No właśnie, ale czy tutaj znajdę
okulistę?? :(

pozdrawiam,
sure

2. Data: 2007-11-13 17:07:49

Temat: Re: btw, czy bywa na grupie jakiś okulista?
Od: "sure" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miejscem byłaby właśnie grupa dyskusyjna. No właśnie, ale czy tutaj znajdę

no i wygląda na to, że pewnie nie ma...

s.

Prośba o poradę - jaki stetoskop?
usunięcie piersi
jaki ciśnieniomierz?
Meningioma anaplasticum - Oponiak anaplastyczny
krwawienie po usunieciu osemki?