ból w kolanie

11. Data: 2007-11-14 18:28:07

Temat: Re: ból w kolanie
Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1udoyazb23l9l$.dlg@always.coca.cola...

> Ciekawe. Napisz coś więcej.. Albo nie, lepiej nie pisz; jeszcze to potem
> ktoś przeczyta i weźmie za dobrą monetę.

Jestem już w połowie trzynastego roku zmagania się z pacjentami od strony
ich rehabilitacji, ale jako żywo NIGDY nie słyszałem od kolegów, lekarzy czy
nawet pacjentów terminu 'zaschnięcie stawu'... kurczę, Tomek to jakaś inna
planeta w innym układzie jest ;o)

Pzdr
Paweł

12. Data: 2007-11-14 20:08:23

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Nov 2007 19:25:01 +0100, tomek wilicki wrote:

> hum, a miałeś nie wypowiadać się na tematy spoza Twojej specjalności - żeby
> głupot nie pisać.

Nienienie.

Ja po prostu nie wypowiadam się na tematy o których nie wiem
wystarczająca dużo, niezależnie od mojej specjalności.

Tobie tez radzę takie podejście.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

13. Data: 2007-11-14 20:22:02

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> Nienienie.
>
> Ja po prostu nie wypowiadam się na tematy o których nie wiem
> wystarczająca dużo, niezależnie od mojej specjalności.

eh... żeby to była prawda

> Tobie tez radzę takie podejście.

staram się, ale to usenet. Jeden do tej pory nie sprawdził faktu, że WHO
współpracowała z mafią narkotykową za to zgrywa mądralę w tych tematach,
drugi nie wie jak się odżywia mózg.

A tu np użyto terminu zasychanie stawu:

http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/stawy/mieszaj-
w-barkach,942_181.htm

--
www.vegie.pl

14. Data: 2007-11-14 20:24:32

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Nov 2007 21:22:02 +0100, tomek wilicki wrote:

> staram się, ale to usenet. Jeden do tej pory nie sprawdził faktu,

Sprawdź sobie co to znaczy "fakt" :)

> A tu np użyto terminu zasychanie stawu:
> http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/stawy/mieszaj-
w-barkach,942_181.htm

Wybacz, ale to nie jest publikacja o jakimkolwiek istotnym znaczeniu.

15. Data: 2007-11-14 20:54:24

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> Sprawdź sobie co to znaczy "fakt" :)

Użyłem tego słowa we właściwym znaczeniu.

w-barkach,942_181.htm

> Wybacz, ale to nie jest publikacja o jakimkolwiek istotnym znaczeniu.

nigdy też nie twierdziłem, iż użyty przeze mnie termin jest terminem
medycznym.

--
www.vegie.pl

16. Data: 2007-11-14 21:03:07

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> A tu np użyto terminu zasychanie stawu:
>
> http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/stawy/mieszaj-
w-barkach,942_181...
Poczytaj może jednak w jakim kontekście.
Gdybyś może jednak napisał coś więcej o tej wspomnianej rehabilitacji
przez internet :-).

17. Data: 2007-11-14 21:58:32

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com wrote:

> Poczytaj może jednak w jakim kontekście.
> Gdybyś może jednak napisał coś więcej o tej wspomnianej rehabilitacji
> przez internet :-).

Możesz poszukać w archiwum, jedna pani ostatnio pytała o ćwiczenia
rehabilitacyjne - właśnie dotyczące stawów kolanowych. Może 3 tygodnie
temu. Oceń poziom moich odpowiedzi, potem komentuj z uśmieszkami.

--
www.vegie.pl

Skierowanie do por.chorób zakaźnych
Dumomox 1g - jaka dawka dla dorosłego?