boląca skóra

1. Data: 2005-07-21 06:53:59

Temat: boląca skóra
Od: Sierp <n...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

od kilku dni (w zasadzie od niedzieli, dokuczliwie od poniedzialku rano)
boli mnie skora. Efekt jest taki, jakbym sie za bardzo opalal - ale
nawet bez podkoszulki nie chodzilem, wiec odpada...
Skora boli przy dotyku (lub. np opierajac sie etc), bez dotyku raczej nie.
Na poczatku bolala mnie tylko na plecach, od wczoraj takze z przodu, na
klatce piersiowej. Nie swedzi.
Dodatkowo (nie wiem czy zwiazane) w tym samym okresie mocno zaczely bolec
mnie plecy.. mam problemy ze schyleniem sie (stalo sie to dosc nagle).
Po kilku seriach sklonow jest lepiej, ale dyskomfort nadal odczuwany
(nawet schylajac mocno glowe boli... jakos tak w okolicy prawej lopatki).

Mialem jakas wysypke delikatna na plecach przez jeden wieczor, ale.. glowy
za to nie dam - po kilku godzinach zniknela, wiec moglo mi sie cos
odcisnac (choc raczej wygladalo jak delikatna czerwona wysypka, cos jak
przy rozyczce - ale chorowalem).

Dolegliwosci wystapily po bytnosci dwudniowej na dzialce, ale nic
ciekawego tam sie nie dzialo..

Co jeszcze.. od dluzszego juz czasu (kilku miesiecy) mam problemy ze
zgaga (nie sadze abym mogl laczyc te sprawy), i chyba tylko takie..
no i brzuch mnie czasem boli (glownie jak jeszcze glodny nie
jestem, ale nie jestem najedzony - jednak jedzenie pomaga..)
Boli takze czasem w okolicach splotu slonecznego. Problemow z
trawieniem etc - brak. Nie jestem tez alergikiem (a przynajmniej
nic o tym nie wiem) - jedynie dziwnie reaguje na jablka.

Reasumujac - co mi moze byc? Bylem oczywiscie u lekarza (wczoraj),
ale wysypki nie bylo - wiec nie dostalem skierowania do dermatologa.
Dostalem skierowanie do ortopedy aby obejrzal moj kregoslup, i tyle...

Czytalem o półpaścu - ale czesc objawow brakuje, no i bola mnie
juz teraz obie strony...

Z gory dzieki za rady,

Mariusz

2. Data: 2005-07-23 19:36:45

Temat: Re: boląca skóra
Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <n...@w...net> napisał w wiadomości
.net...
> Czytalem o półpaścu - ale czesc objawow brakuje, no i bola mnie
> juz teraz obie strony...

to juz sobie sam odpowiem, bo wczoraj mnie obsypalo, a dzis
bylem u lekarza - półpasiec :/

Sierp

Jak dbać o zdrowie informatyka?
Badanie wzroku, prosba o interpretacje wynikow
Moc szkieł kontaktowych
ortopeda niegipsujący we Wrocławiu
badanie koronografii i perfuzji