bolacy odbyt

1. Data: 2002-12-16 18:48:08

Temat: bolacy odbyt
Od: "KUBA" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam problem z obytem.
A mianowicie, jak sie spoce jak odbyt robi sie wilgotny, zaczynam miec w
samym odbycie i dookola czerwone korstki i miejsca ktore bola, bylem u
lekarza, ale powiedzial ze to nie hemoroidy, w sumie akurat wtedy mnie nie
bolalo, wiec nie mial co ogladac. Kiedys mialem problemy z "grzybkiem" na
udzie, prawdopodobnie zarazilem sie w jakiejs brudnej ubikacji albo na
basenie, udo wyleczylem ale moze przeszlo na tyl.
Jakie sa lekarstwa na wyleczenie tego?
Gdzie mozna je zdobyc.
Siedziec moge bez problemu ale podcieranie boli.
G0

2. Data: 2002-12-16 18:51:47

Temat: Re: bolacy odbyt
Od: "Juanito" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KUBA" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jakie sa lekarstwa na wyleczenie tego?
> Gdzie mozna je zdobyc.
> Siedziec moge bez problemu ale podcieranie boli.

Wywołam pewnie wielką burzę, ale w bardziej cywilizowanym świecie np.
skandynawskim, papier toaletowy słuzy niemal do wszystkiego, tylko nie do
wycierania d....
Jak chcesz napisz na priva to zwalczymy dolegliwość :-)
xyz

3. Data: 2002-12-16 21:26:34

Od: "jotte" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanito" <j...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wycierania d....
> Jak chcesz napisz na priva to zwalczymy dolegliwość :-)

kurcze! a do czego słuzy papier t., rzuc przykład???

jj

4. Data: 2002-12-17 09:53:51

Od: "Juanito" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jotte" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Juanito" <j...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

> nie
> na

> kurcze! a do czego słuzy papier t., rzuc przykład???

Rzucam. Wyjatkowo dla Ciebie. Np do wycierania nosa... Pupę myje sie wodą, a
nie wyciera papierem. Z czasem ten "dziki" obyczaj pojawi się i u nas :-)
xyz

5. Data: 2002-12-17 23:15:36

Od: "paola" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Mam problem z obytem.

Proponuje ci zrobic badania tzw. mykologie i posiew. Moga to być grzyby lub
bakterie. Dostaniesz antybiotyk i po sprawie.
pozd

pl.sci.medycyna moderowana?
wczesne poronienie
Do ginekologa/endokrynologa . Parlodel