bóle kręgosłupa i ciąża

1. Data: 2004-10-19 20:40:18

Temat: bóle kręgosłupa i ciąża
Od: "Inka" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i o radę pytam.

PO lekturze archiwum grupy "zdjagnozowałam" mój przypadek jako wypadnięcie
dysku (potworny ból kręgosłupa w odcinku lędźwiowo-krzyżowym i miednicy
uniemożliwiający normalne poruszanie)
W przeszłości zdarzyło mi się to dwukrotnie. Za pierwszym razem bolało, ale
mogałam w miarę normalnie się poruszać. Problemem było schylanie. Za drugim
razem położyło mnie do parteru na dobę. Potem mogłam znowu chodzić o własnych
siłach wspomagana Fastum żelem i Ibupromem max.
W obu przypadkach znałam bezpośrednią przyczynę tego stanu: przedźwignięcie i
trach...
Wczoraj w nocy obudził mnie silny , znany już ból. Postanowiłam przenieść się
z łóżka na podłogę. Gdy znalazłam się w pozycji poziomej zrobiło mi się
niedobrze, i na dlugą chwile straciłam wzrok (!), a później orientację w
przestrzeni. Efektem był upadek, po którym znowu widziałam. Resztę nocy i cały
dzień spędziłam leżąc na płask i bokami na podłodze. Teraz mogę się poruszać,
ale dość "koślawo" i z bólem.
Jestem mocno wystraszona zaistniała sytuacją (kolejne ataki są silniejsze).
Doradźcie co robić? Do jakiego lekarza się udać? jakie badania wykonać. Dodam,
że jestem w pierwszych tygodniach ciąży (co jeszcze wzmaga mój niepokój).

Pozdrawiam,
Inka

2. Data: 2004-10-20 11:27:42

Temat: Re: bóle kręgosłupa i ciąża
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: 3...@n...onet.pl,
Od: Inka <o...@b...pl>
Było:
> [...]
> silniejsze). Doradźcie co robić? Do jakiego lekarza się udać? jakie
> badania wykonać. Dodam, że jestem w pierwszych tygodniach ciąży (co

Chcesz umrzeć czy być tylko sparaliżowana ?
A dziecko ma żyć ?
Natychmiast do lekarza albo dzwoń po pogotowie

Dopiero teraz spojrzałem na datę twojego posta ...
Mam nadzieję, że wszystko jest w porządku i jak będziesz to czytała to
będzie już po odbarczeniu i rozpoczęciu rehabilitacji.
Nauczą cię tam pomagać sobie ... , chodzić, siadać, dźwigać i odbarczać

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

4. Data: 2004-10-20 13:12:52

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I nie siedź przy komputerze jak jesteś na początku ciąży !

Dlaczego?

Pozdrawiam (siedzaca podczas obydwu ciaz przy komp.)
Ann

5. Data: 2004-10-20 13:30:37

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: cl5ofb$bap$...@n...news.tpi.pl,
Od: Ann <b...@a...pl>
Było:

> Dlaczego?
>
> Pozdrawiam (siedzaca podczas obydwu ciaz przy komp.)

Bo masz na wprost siebie generator elektronów o wysokiej energii. A jeszcze
nie wymyślono _skutecznej_ bariery do monitorów lampowych.
Taki strumień może uszkodzić dowolny narząd dziecka - lub żadnego, zależy od
szczęścia.
Za pomocą promieniowania wywołuje się mutacje w hodowlach w różnych
laboratoriach. Nie zabija całości tylko po kawałku.

Natomiast przy monitorze plazmowym (płaskim) można siedzieć do upojenia
jeśli oczywiście samo siedzenie nie szkodzi na kręgosłup, mięśnie i
komunikację pomiędzy osobnikami tej samej rodziny :-)

Inka ! Jak już będziesz mogła to napisz, że jest wszystko w porządku ...
Jakoś chciałbym już wiedzieć że jest OK.

--------

6. Data: 2004-10-20 20:08:00

Temat: szukam neurologa
Od: o...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Natychmiast do lekarza albo dzwoń po pogotowie
Jak w temacie. Ze wzgledu na bardzo przykre doświadczenia z lekarzami nie mogę
zdecydować się na "dzwoń na pogotowie".

Przeleżałam w pozycji "martwego ciała" kolejny dzień i teraz mogę się już
przemieszczać o wlasnych siłach.

Czy ktoś może mi polecić dobrego fachowca w zakresie neurologi w Warszawie??

Pozdrawiam,
Inka

7. Data: 2004-10-20 23:21:41

Temat: Re: szukam neurologa
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: 3...@n...onet.pl,
Od: Użytkownik <o...@b...pl>
Było:
> Czy ktoś może mi polecić dobrego fachowca w zakresie neurologi w
> Warszawie??

Przychodnia neurologiczna przy szpitalu na Sobieskiego, praktycznie każdy
tam przyjmujący jest obstawiony na 2 miesiące naprzód. Czyli pewnie są
dobrzy.
Doktor Ałła ... nie pamiętam nazwiska (jak znajdę taką kartkę to napiszę)
prowadzi moją Mamę po niedotlenieniu mózgu (prawostronny niedowład). Zna się
na tym co robi, ale z kręgosłupem u niej nie byłem więc nie gwarantuję.

Za pieniądze bardzo szybko pomogli mi w prywatnej klinice
http://www.luxmed.pl/
Fizjoterapeuta odbarczył mnie praktycznie natychmiast po wizycie u lekarza.
Znaczy się miałem zdjęcia "z rejonu" i lekarz praktycznie natychmiast mnie
przekazał do odbarczenia (mam wysunięty krążek w części lędźwiowej)
Nie masz pojęcia jaka to ulga, żadne proszki, zastrzyki ani nic innego nie
daje takiego efektu. Po prostu nagły brak bólu. Nawet nie wiesz, że boli
dopiero gdy przestanie ...
No i szkolenie na poziomie, tak że zrozumiałem ;-) co mam robić, w jakiej
pozycji i z kim.
No nie "z kim" to mi nie tłumaczył :D
Aha zapłaciłem wtedy 100zł za badanie i 60zł za odbarczenie. Później jeszcze
3 wizyty po 60zł za szkolenie i szukanie drugiej i trzeciej wygodnej
pozycji.

Oczywiście np w panoramie firm jest taka lista:
http://www.panoramafirm.com.pl/guru/index.php?type=f
irmy&id_category=166&lang=pl&keyword=&name=&category
=Lekarze%20-%20neurolodzy&phone=&voiv=&powiat=&city=
Warszawa&street=&street_no=&start=10&id_query=cb1472
062747c6b54115b541bed99fcf

--------

8. Data: 2004-10-21 06:47:20

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cl5pg8$gcc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
zależy od
> szczęścia.
> Za pomocą promieniowania wywołuje się mutacje w hodowlach w różnych

Przeciez przed monitorem nie masz zabojczego promieniowania. Poza tym
najwieksze jest z tylu monitora. Wszyscy teraz pracuja przed komp.
Kobietom w ciazy ogranicza sie to do 4 godzin dziennie. Czy sa jakis
udowodnione przypadki, ze dziecku cos sie stalo, bo kobieta siedziala
przed komp? Myslisz, ze uzywanie komorki jest bezpieczniejsze? To tez
promieniowanie przeciez.
No a poza tym brzuch kobiety znajduje sie duzo nizej niz monitor..

> jeśli oczywiście samo siedzenie nie szkodzi na kręgosłup, mięśnie i
> komunikację pomiędzy osobnikami tej samej rodziny :-)

No i wlasnie dlatego nie powinno sie siedziec dlugo.
Te opinie o promieniowaniu to pochodza chyba z czasow, kiedy komp. dopiero
wchodzily i moniotry byly nie najlepszej jakosci.
Poza tym nie wiem co powinna robic kobieta w pracy, gdzie i tak wszedzie
stoja komputery. Nawet jesli przy nim nie siedzi, to w malym pokoju jakos
nie bardzo to ma znaczenie.

Pozdrawiam
Ann

9. Data: 2004-10-21 08:09:29

Temat: jutro konsultacje
Od: o...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Przychodnia neurologiczna przy szpitalu na Sobieskiego,
Niestety nie zajmują się takimi przypadkami jak mój :(

> http://www.luxmed.pl/
Umówiłam się na wizytę jutro rano. Już się boję ;(
I jeszcze się zastanawiam: skoro dziś czuję się znacznie lepiej, mogę się
ruszać i prawie nie czuję bólu, to czy badanie będzie wiarygodne? Czy poprawa
mojego stanu nie oznacza, że dysk ustawił się sam?

Dziękuję i pozdrawiam,
Inka

10. Data: 2004-10-21 13:48:22

Temat: Re: jutro konsultacje
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: 3...@n...onet.pl,
Od: Użytkownik <o...@b...pl>
Było:
> [...]
> się ruszać i prawie nie czuję bólu, to czy badanie będzie wiarygodne?
> Czy poprawa mojego stanu nie oznacza, że dysk ustawił się sam?

Uzgodnij pod koniec wizyty orientacyjną kwotę za badania i ewentualne
leczenie ;-)

Dysk na 100% sam się nie ustawił - jeśli to dysk ...
Jeśli tylko "korzonki" to się ciesz i lecz !

A bać to się nie ma czego, Pan Doktor zrobi Auuu Buuu i Aghh i już buzia się
śmieje :D Aciu akhiś bughh i nie ma strachu

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

zmiana kategorii wojskowej
ŁZS - alternatywne kuracje ...
[ortodoncja] Ortodoncja i implant
giełda pytań z II st specjalizacji psychiatria
prześwietlenie zatok - pilnie