bole stawow - leczenie, regeneracja???

1. Data: 2003-04-13 17:47:26

Temat: bole stawow - leczenie, regeneracja???
Od: "Michał Wojciechowicz" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest mozliwe zeby chore stawy wyleczyc? tzn Wystepuja bole, sa stosowane
leki, ale czy np. regularnymi odpowiednimi cwiczeniami poprawil sie stan
stawow?? Czy to juz rownia pochyla ???
MW

2. Data: 2003-04-13 19:41:23

Temat: Re: bole stawow - leczenie, regeneracja???
Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Wojciechowicz" <m...@n...pl> napisał w
wiadomości news:b7c7u9$j6s$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
stosowane
> leki, ale czy np. regularnymi odpowiednimi cwiczeniami poprawil sie stan

Może to smiesznie zabrzmi, ale Tai Chi bardzo dobrze wpływa na stawy.
Podobno ruchy składajce sie na ten "taniec" usprawniaja stawy, powoduja, ze
w kaletkach jest wiecej mazi (oczywiście to tylko jedna z wielu zalet
ćwiczeń). Tai Chi polecane jest jako doskonała gimnastyka również dla osób
straszych
Trudno mi coś więcej powiedziec, na własnym przykładzie, bo za krótko
cwiczyłam...
Pozdrawiam Agata

3. Data: 2003-04-13 22:11:31

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:b7cehm$5k3$1@SunSITE.icm.edu.pl tako rzecze Agati(Aga)

> Może to smiesznie zabrzmi, ale Tai Chi bardzo dobrze wpływa na stawy.

Nie śmiesznie, prawdziwie. Kto chce, niech zerknie np.
"T'ai Chi may lessen arthritis pain"
http://www.dotaichi.com/Articles/Arthritispain.htm

Dużo linków o tai chi podałem na forum ZZSK
http://free4web.pl/Forum/show/index.jsp?u=9347
Dział "Ćwiczenia" autor RobertP (czyli Ja)

Ale podejrzewam, że tak samo zadziała dobrze prowadzona i
systematycznie ćwiczona yoga, albo streczing.

--
Na początku XX wieku trzeba było rozchylić pantalony, żeby
zobaczyc pośladki. Na początku XXI wieku trzeba rozchylić pośladki,

4. Data: 2003-04-13 22:19:47

Od: "Mika" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stosowane
> leki, ale czy np. regularnymi odpowiednimi cwiczeniami poprawil sie stan

Mniemam że pisząc o bólach stawów masz na myśli reumatyzm,
i zwyrodnienia.
Z tego co wiem są to choroby których nie da sie wyleczyć, ale można
częściowo zatrzymac ich rozwój, i zapobiec związanym z nimi bólom.

Po pierwsze, w czasie zmian pór roku kiedy bóle stawów dokuczają
najbardziej najlepiej udać sie do lekarza ortopedy i poprosić o skierowanie
na rehabilitację.
Zabiegi dostosowywane są do rodzaju zwyrodnień, i zależnie od tego są to
np. ogrzewające okłady z parafiny, masaż wirowy (hydroterapia) lub
krioterapia (mrożenie)
Zabiegi pomagają złagodzić bóle lub zupełnie je usunąc na długi czas.

Często gimnatyka jest pomocna w walce z takimi bólami, jest ona również
stosowana jako jeden z zabiegów rehabilitacyjnych.

Poza tym odpowiednia dieta.
Jeśli maź stawowa jest wybrakowana warto wzbogadzić diete w naturalną
żelatynę, np galareki z mięs, zupę z kurzymi łapkami.

Tak więc polecam rehabilitację, i dbanie o to aby nie przewiać stawów.
No i unikanie wilgoci : )

Pozdrawiam
Mika : )

5. Data: 2003-04-14 09:15:24

Od: "Aleksander" <A...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest mozliwe zeby chore stawy wyleczyc? tzn Wystepuja bole, sa
stosowane
> leki, ale czy np. regularnymi odpowiednimi cwiczeniami poprawil sie stan
> stawow?? Czy to juz rownia pochyla ???

Sugeruje tez glukozamine. Biore od kilku miesiecy i czuje jakby mi stawy
lepiej chodzily.
--
Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander

Vita-Complete - witaminy z Kanady - Bez alergenów, cukru, drozdzy, glutenu,
laktozy, sztucznych barwników i kolorantów. Odpowiednie m.in. dla alergików,
diabetyków i wegetarian. Pytaj w aptekach lub zobacz www.vitacomplete.com

Centyle - co to?
Mrowienie w okolicy lewego barku...
Długi napletek