bole ucha i tuz za nim

1. Data: 2006-02-23 11:06:46

Temat: bole ucha i tuz za nim
Od: "Wojtek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, od wielu lat mam problemy z uchem. pojawialy siue czesto stany zapalne.
rownie czesto czulem ze jest z nim cos nie tak, ale lekarz mowil ze stanu
zapalnego nie ma. imo to gorzej slyszalem. zauwazylem tez ze jak przyciskam
okolice ucha to czuje dziwne uczucie. nie nazwalbym tego bolem, ale cos
takiego niezbyt przyjemnego. to obszar ponizej ucha. znajoma zasugerowala mi
wezly chlonne. to troche strzal w ciemno, ale czy to mozliwe zeby cos z nimi
nie tak bylo? czym grozi pozostawienie tego bez wyleczenia.

Pozdrawiam
Wojtek

2. Data: 2006-02-23 12:18:01

Temat: Re: bole ucha i tuz za nim
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> wezly chlonne. to troche strzal w ciemno,

Znajoma jest lekarzem? Skoro oglądał Cię lekarz to mało prawdopodobne mi sie
wydaje, aby nie zauważył powiekszonych węzlów chłonnych. A co do tego, ze
czułeś dyskomfort przy dotykaniu to byc moze robiłeś to tak często, ze
okolica stała sie obolala i wrazliwa na dotyk. Jak w dowcipie "panie
doktorze, boli mnie gdy tu dotykam. - To proszę nie dotykać'.
Jeśli zas czujesz sie realnie zaniepokojony to szoruj do lekarza. Tego czy
masz powiększone węzły chłonne czy nie, nikt Ci przez net nie stwierdzi.

HaNkA

3. Data: 2006-02-23 13:25:08

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek wrote:
> zauwazylem
> tez ze jak przyciskam okolice ucha to czuje dziwne uczucie. nie
> nazwalbym tego bolem, ale cos takiego niezbyt przyjemnego. to obszar
> ponizej ucha.

Jesli mowisz o miejscu przy platku ucha kolo zuchwy to to nieprzyjemne
uczucie a nawet bol jest czyms normalnym. Prawie kazdy ma czule to miejsce,
mozesz z nienacka kogos znajomego tam szturchnac palcem to zobaczysz reakcje
:)

Co do reszty to nie pomoge. Nie jestem lekarze. Ale teraz sie zastanawiam,
moze zbiera ci sie duzowoskowiny w uchu? Moze masz kosmate uszy w srodku i
zostaje tego troche w srodku? Ale sadze, ze laryngolg by to zauwazyl i
przeczyscil ucho.

Zazula

Onanizm = impotencja ??
naciągnięty mięsień...?
choroba wieńcowa, bajpasy- metodą Piotrowicza
gdzie z chrapaniem?
Testy IgE