bóle w kolanie

1. Data: 2007-05-10 19:59:26

Temat: bóle w kolanie
Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Przy wysiłku sportowym zacząłem odczuwać kujący ból w lewym kolanie.
Byłem u ortopedy który skierował mnie na USG po czym stwierdził, że mi
nic nie dolega. Jednak wobec moich uwag, że nie jest chyba najlepiej (po
ok 15 minutach wysiłku - gra w koszykówkę lub ping-ponga nie mogłem
biegać, po ok godzinie nie mogłem normalnie chodzić) skierował mnie na
"prądy" i "lasery" odradzając na ten czas wysiłek.
Na "prądach" pani rehabilitantka zaleciła mi jednak przerwę przed
laserami. Poradziła zakup stabilizatora na staw kolanowy i ew. powrót do
"laserów" jeżeli przy wysiłku bóle nie ustaną.
Co wy radzicie robić? Odłożyć "lasery" (jak radzi p. rehabilitantka)
czy nie? Przed "kontuzją" grałem regularnie 2x w tygodniu w ping-ponga i
raz w koszykówkę.

Mateusz

2. Data: 2007-05-10 22:28:47

Temat: Re: bóle w kolanie
Od: m...@h...com (ddx) szukaj wiadomości tego autora

Jak dlugo trenujesz, czy to moze byz przepracowanie stawu?
poza tym opisz dokladnie jaki to jest bol, rwacy, palacy, od czego sie
pogarsza od czego polepsza a postaram ci sie pomoc. (homeopatycznie)
czy jest obrzek, opisz to kolano

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

3. Data: 2007-05-10 22:48:28

Od: Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke> szukaj wiadomości tego autora

ddx pisze:
> Jak dlugo trenujesz, czy to moze byz przepracowanie stawu?

jednorazowo po 90 minut. Trenuje ping-ponga od ok 8 lat, koszykówkę
trochę dłużej, ale mniej intensywnie. Nieregularnie inne sporty (piłka
nożna, siatkówka, pływanie)
Czy może to być przepracowanie stawu, nie wiem.

> poza tym opisz dokladnie jaki to jest bol, rwacy, palacy, od czego sie
> pogarsza od czego polepsza a postaram ci sie pomoc.

Pan przeprowadzający USG wywołał u mnie ten rodzaj bólu naciskając
silnie z góry na kolano. Jest to ból punktowy mniej więcej w środkowej
części kolana. Jak trochę sobie pobiegam, to się nasila. Wtedy
szczególnie dokucza przy wchodzeniu po schodach.

> czy jest obrzek, opisz to kolano

Obrzęku nie ma i nie było. Kolano ma 24 lata. Po jego "rozwaleniu" przez
jakieś 2 dni miałem bardzo duże problemy, gdy było ono długi czas
nieruchome (np. podczas snu). Teraz chodzę normalnie. Jak jest z
bieganiem, skakaniem nie wiem. Wcześniej żadnych urazów nie miałem.

--
Matt Z

4. Data: 2007-05-11 14:01:26

Od: m...@h...com (ddx) szukaj wiadomości tego autora

sprobuj homeopatyczny lek kiedy bedziesz mial bol, Arnika 30 (firma
Boiron) 3 drazetki podjezykowo 3x dziennie to jest lek homeopatyczny i nie
kosztuje zbyt wiele. i nie ma skutkow ubocznych
zacznij od tego
powodzenia

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

5. Data: 2007-05-11 15:17:29

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 11 May 2007 16:01:26 +0200, ddx wrote:

> sprobuj homeopatyczny lek kiedy bedziesz mial bol, Arnika 30 (firma
> Boiron) 3 drazetki podjezykowo 3x dziennie to jest lek homeopatyczny i nie
> kosztuje zbyt wiele. i nie ma skutkow ubocznych

Lek, który nie ma działań niepożądanych nie działa w ogóle.

A sformułowanie "lek homeopatyczny" jest sprzeczne wewnętrznie. Lekiem
jest substancja, która wprowadzona do organizmu wpływa na jego
homeostazę, wywiera jakieś działanie, tak więc czyste homeopatyki, które
nie zawierają żadnych substancji czynnych, nie są lekami.

Zwracam Twoją uwagę, że to grupa "sci". Homeopatia żadnych podstaw
naukowych nie ma. Polecam Ci grupę pl.misc.paranauki.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

Candida albicans a badania krwi
Leczenie prywatnie, a rehabilitacja jak ?
Krwawiace dziaslo
czy ryczalt na leki jest staly?
Alergia odczulanie