boli zab :)

1. Data: 2004-06-26 12:33:00

Temat: boli zab :)
Od: "rozi" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zdaje sie, ze rosnie mi 8 zab :)
Czy wiecie ile takie cos powinno trwac mniej wiecej?
Od dwoch dni nie moge normalnie funkcjonowac, straszliwie boli. Do dentysty
sie zapewne wybiore, ale to po sesji. Niech mnie ktos pocieszy i powie, ze
taki zab rosnie kilka dni :)

pozdr.
rozi

2. Data: 2004-06-26 12:39:50

Temat: Re: boli zab :)
Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie prosciej spytac znajomych lub rodzicow
o taka pierdole ?

3. Data: 2004-06-26 12:43:06

Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Zdaje sie, ze rosnie mi 8 zab :)
> Czy wiecie ile takie cos powinno trwac mniej wiecej?
> Niech mnie ktos pocieszy i powie, ze
> taki zab rosnie kilka dni :)

Witam,
:( nie pocieszę Cię. Mój rósł kilka lat, z przerwą. Rósł, rósł, przestał i
sobie przypomniał po 3 latach, żeby jeszcze ''podrosnąć''. Boli, ale
smarowałam dziąsła maścią dla małych dzieci i trochę pomagało.
Powodzenia i pozdr., Kasia

4. Data: 2004-06-26 12:56:50

Od: "rozi" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> napisał w wiadomości

> nie prosciej spytac znajomych lub rodzicow
> o taka pierdole?

A wiesz, ze trudniej, trzeba ruszyc sie z pokoju :P
A tak powaznie, to znajomi nie potrafili mi jednoznacznie odpowiedziec na
pytanie...
Rodzice wyjechali...
A do dentysty nie bede lecial dlatego bo mnie zab boli od 2 dni....
Czy to nie jest grupa dyskusyjna, na ktorej (bezintersownie) sobie pomagamy?
Jestem tu gosciem, pewnie wiecej tu nie napisze, bo nic bym dobrego nie
wniosl do dyskusji.
Podejrzewam, ze moje pytanie jest z serii standartow na grupie, ale wierz
mi, ze ja nie mam zielonego pojecia o zebach i kazda odpowiedz jest cenna.

pozdr.
rozi

5. Data: 2004-06-26 13:00:01

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rozi" <r...@p...pl> napisał:

> Czy wiecie ile takie cos powinno trwac mniej wiecej?

moim zdaniem, to wogole te 8emki nie powinny wyrastac, a jak juz, to
powinny rosnac migiem ;-)

> ze taki zab rosnie kilka dni :)

u mnie rosl wiecej niz jeden i w kazdym przypadku trwalo to kilka lat...

--
Psychik
howuser&userid=360448

6. Data: 2004-06-26 13:29:47

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"rozi" <r...@p...pl> wrote in message

> A do dentysty nie bede lecial dlatego bo mnie zab boli od 2 dni....

:))))) to ile trzeba czekac, zeby isc do dentysty???

> Podejrzewam, ze moje pytanie jest z serii standartow na grupie, ale wierz
> mi, ze ja nie mam zielonego pojecia o zebach i kazda odpowiedz jest cenna.

to obawaiam sie, ze musisz isc do dentysty ....
iwon(k)a

7. Data: 2004-06-26 13:51:13

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaje sie, ze rosnie mi 8 zab :)

Mnie zebolog powiedzial; natychmiast przychodzic, wyjmiemy
i po ptokach.

pozdro
pluton

8. Data: 2004-06-27 20:24:11

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dentysty
> sie zapewne wybiore, ale to po sesji. Niech mnie ktos pocieszy i powie, ze

Zmartwię Cię. To może być dopiero początek (ale nie musi). Wszystko zależy
jak ten ząbek jest ułożony w kości. Czasem bywa tak, że bez chirurga się nie
da obejść. Proponuję zdjęcie RTG i wizytę u dentysty. Sam nie przestanie. To
może być coś banalnego, ale może też być konieczny chirurg. Domyślam się że
to dolna 8. Jak się dorobisz zaawansowanego stanu zapalnego, to znieczulenie
może być nieskuteczne. Lepiej nie czekaj.
Piotr

migrena?
Zez - da się coś zrobić?
parawanik w czasie operacji
żel "Estreva" na większe piersi - to prawda?
Przedluzenie prawo jazdy