borówki

1. Data: 2008-06-20 06:40:00

Temat: borówki
Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dowiedziałam się, ze borówki amerykańskie lubią być podlewane ciepłą wodą.
Co Wy na to? Grzejecie wodę???

2. Data: 2008-06-20 07:27:07

Temat: Re: borówki
Od: STranger <p...@i...uk> szukaj wiadomości tego autora

ewa pisze:
> Dowiedziałam się, ze borówki amerykańskie lubią być podlewane ciepłą
> wodą. Co Wy na to? Grzejecie wodę???

LOL
czego to ludzie nie wymyślą... :)
Borówka kanadyjska to nie ogórki, to bardzo odporny na niskie
temperatury krzew, skąd miałaby niby lubić ciepłą wodę skoro pochodzi z
chłodniejszej niż nasza szerokości geograficznej?

Borówki podlewam czasami wodą ze studni głębinowej bezpośrednio z węża.
Woda jest lodowata a borówki są bujne i owocują znakomicie.

STranger

3. Data: 2008-06-20 18:14:17

Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <e...@w...pl> napisał

> Dowiedziałam się, ze borówki amerykańskie lubią być podlewane ciepłą wodą.
> Co Wy na to? Grzejecie wodę???

Ja oprócz podlewania ciepłą wodą jeszcze im śpiewam :)))

--
pzdr
bluszcz

4. Data: 2008-06-20 18:41:54

Od: Szymonias <s...@s...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja oprócz podlewania ciepłą wodą jeszcze im śpiewam :)))
>
> --
> pzdr
> bluszcz

Jak rozumiem, w innym języku? :)

Szymon

5. Data: 2008-06-20 18:57:40

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Rośliny powinno się podlewać ciepłą wodą, której temperatura jest
zbliżona do temperatury otoczenia podlewanych roślin. :-) Czy ktoś z
naśmiewających się z tego bierze prysznic wodą prosto ze studni głębinowej?
Pozdrawiam szokowo Ja...cki

6. Data: 2008-06-20 19:38:14

Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymonias" <s...@s...pol.pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Ja oprócz podlewania ciepłą wodą jeszcze im śpiewam :)))

Jak rozumiem, w innym języku? :)

Oczywiscie hamerykańskim:)

7. Data: 2008-06-20 19:40:51

Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> Hejka. Rośliny powinno się podlewać ciepłą wodą, której temperatura
> jest
> zbliżona do temperatury otoczenia podlewanych roślin. :-)

A widzicie, niedowiarki! Jednak dobrze słyszałam:) Tylko w praktyce
jest to raczej niemożliwe do zrobienia.

8. Data: 2008-06-20 19:44:25

Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <e...@w...pl> napisał

> A widzicie, niedowiarki! Jednak dobrze słyszałam:) Tylko w praktyce
> jest to raczej niemożliwe do zrobienia.

Śpiewać każdy może

--
pzdr
bluszcz

9. Data: 2008-06-20 20:05:25

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:g3h1hq$l27$2@nemesis.news.neostrada.pl ewa
<e...@w...pl> napisał(a):

> Tylko w praktyce jest to raczej niemożliwe do zrobienia.

Hejka. Nie ma problemu, którego nie rozwiazałby umysł inżyniera. ;-) A
tu wystarczy jakiś zbiornik (np. beczka), w którym woda będzie się ogrzewać
ciepłem otoczenia. Ja rano wstawiam do szklarni kilka 10-litrowych wiader z
wodą, która w ciągu kilku godzin ogrzewa się do temperatury ponad 40°C. :-)
Pozdrawiam technicznie Ja...cki

10. Data: 2008-06-21 13:23:50

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:
> Hejka. Rośliny powinno się podlewać ciepłą wodą, której temperatura jest
> zbliżona do temperatury otoczenia podlewanych roślin.

Na zdrowy rozum powinna to być temperatura deszczu. A ten chyba jest
zazwyczaj chłodniejszy (na wysokości chmur może być zupełnie zimno).

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz