czyszczenie kuchenki przypalonej - czym?

11. Data: 2005-07-12 21:42:34

Temat: Re: boska sa?????????????????
Od: Sabina <g...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Jul 2005 23:10:34 +0200, Lia <L...@p...onet.pl> wrote:

>Ja uwielbiam sałatę mocno skropiona cytryną, posoloną, pocukrzoną, a
>następnie polaną roztopionym, gorącym masłem.

Hm!
Lodowa? Zebym wiedziala co kupic zeby jak najszybciej wyprobowac :)

--
Sabina

12. Data: 2005-07-12 21:44:18

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-12 23:42:34 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sabina* skreślił te oto słowa:

> Hm!
> Lodowa? Zebym wiedziala co kupic zeby jak najszybciej wyprobowac :)

Nie, zwykła kruchą.

A jak Ci zasmakuje, to poszukaj sałaty rzymskiej, i podsmaz ją chwilę na
oliwie z czosnkiem :)

--
Lia

13. Data: 2005-07-12 22:27:50

Od: Sabina <g...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Jul 2005 23:44:18 +0200, Lia <L...@p...onet.pl> wrote:

>A jak Ci zasmakuje, to poszukaj sałaty rzymskiej, i podsmaz ją chwilę na
>oliwie z czosnkiem :)

To mi napewno zasmakuje :)
Dzieki!

--
Sabina

14. Data: 2005-07-12 22:43:52

Temat: Re: boska sałatka ze szpinaku
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 12 juillet 2005 ŕ 16:09:20, dans <3...@u...de> vous
écriviez :

> Dokładnie ten sam sos robię do sałatki z roszponki. Oliwy na ogół nie
> daję, tylko zostawiam trochę tłuszczu z tego boczku. Cukru też na ogół
> nie daję.

To taka tradycja polska, w "Kuchni Polskiej" ktora posiadam absolutnie
wszystko doprawia sie "sola, cukrem i pieprzem"

Ewcia

--
Niesz

15. Data: 2005-07-12 23:10:02

Od: b...@m...pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

To taka tradycja polska, w "Kuchni Polskiej" ktora posiadam absolutnie
wszystko doprawia sie "sola, cukrem i pieprzem"
===============

i slusznie :)))
bo jak mozna np. nie dac cukru do barszczu czerwonego czy tez zupy
pomidorowej?

pozdrowka :)
Barbara

16. Data: 2005-07-13 11:10:18

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Barbara wrote:

> i slusznie :)))
> bo jak mozna np. nie dac cukru do barszczu czerwonego czy tez zupy
> pomidorowej?

jakoś można. Buraki i pomidory są wystarczająco słodkie (jak dla mnie).
Za to daję pieprz do truskawek.

Waldek

17. Data: 2005-07-13 11:14:02

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-13 01:10:02 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Barbara* skreślił te oto słowa:

> i slusznie :)))
> bo jak mozna np. nie dac cukru do barszczu czerwonego czy tez zupy
> pomidorowej?

Można nie dać (bo nie wszyscy lubią mocno słodkie), ale ja pomidorową
zawsze jeszcze na talerzu dosładzam, bo wtedy mi się kojarzy ze smakiem
pomidorowej z dzieciństwa :)
A do botwinki na ciepło cukier obowiązkowy :)

--
Lia

18. Data: 2005-07-13 14:17:48

Od: Sabina <g...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Jul 2005 13:10:18 +0200, Waldemar Krzok
<w...@c...de> wrote:

>jakoś można. Buraki i pomidory są wystarczająco słodkie (jak dla mnie).

Z pomidorami roznie bywa. Czasami sa nieslodkie i trzeba doslodzic,
czasami sa niekwaskowate i trzeba dokwasic.. czasami sa tak smaczne ze
szkoda ich jakkolwiek doprawiac przed wlozeniem do ust.

--
Sabina

19. Data: 2005-07-13 15:45:54

Temat: Re: czyszczenie kuchenki przypalonej - czym?
Od: "Igor" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czym odczyścić przypalony tluszcz z piekarnika, z blach i rusztu,
> wypróbowałam juz bardzo, bardzo wiele środków i naprawdę nic nie działa
tak
> jakbym chciala, proszę o jakieś wskazówki, nazwy środków, moze jakieś
domowe
> sposoby, cokolwiek.
>
> Pozdrawiam.
> Magda
Tydzień temu mialem podobny problem i udalo mi sie go rozwiązać. Polecam Mr.
Muscle Piekarnik & Grill (11 zł) oraz Tytan aktywna pianka - właśnie jej
użyłem i zadziała równie skutecznie co produkt Mr. Muscle a kosztowała mnie
jedynie 5 zł. Z uwagi na fakt, że warstwa przypaleń była dość gruba, to
czynność powtórzyłem 3 razy, ale efekt był elegancki. Oto link do Tytanu
http://www.unia.pl/pl/produkty/tytan/pianka_do_usuwa
nia_przypalen.html
Jako plus należy zaliczyć to, iż Tytan nie posiada przykrego zapachu.
Powodzenia.
Igor

20. Data: 2005-07-14 08:42:03

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora