brak ciąży ;)

11. Data: 2006-09-30 06:11:06

Temat: Re: brak ciąży ;)
Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

p47 napisał:
> [...]
> Młodego!;-))

Brzmi to jak żart, ale nie musi;)
Kiedyś o Michalinie Wisłockiej wróble ćwierkały, że kobiety
przychodzące do Niej z tym problemem, po badaniu przez Nią, w
niedługim czasie zachodziły w ciążę.
Sama przeżyłam "cudowne uzdrowienie" w gabinecie internisty.
Zgłosiłam się z uciskiem/piłką pod mostkiem (dokuczającej mi od
wielu miesięcy - podejrzewałam jakiś wrzut), a po badaniu dotykowym
-- wstałam zdrowa! Byłam tak zaskoczona, że lekarce nawet tego nie
powiedziałam. Ale pamiętam Jej nazwisko - pani Krawiec z Wrocławia.
I dzisiaj już wiem, że moja przypadłość była typowym przypadkiem
psychosomatycznym.

--
Pozdrawiam :)
JM

12. Data: 2006-09-30 16:01:46

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka korekta:
> wielu miesięcy - podejrzewałam jakiś wrzut), a po badaniu dotykowym

upss...
K: - wielu miesięcy - podejrzewałam jakiś wrzód), a po badaniu
dotykowym
2 w jednym... no, no, no...
<zawstydzona>
Sorry:)

13. Data: 2006-09-30 17:22:11

Od: "Sarcia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

omijaj lekarzy z bytomia i ich prywatna klinikę w katowicach provite - nic
nie pomoga ale zedrą z ciebie kase

14. Data: 2006-10-02 18:50:11

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sarcia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> omijaj lekarzy z bytomia i ich prywatna klinikę w katowicach provite -

dr Horaka też? Jestem zdziwiony, bo ten człowiek wykazywał bardzo wiele
bezinteresowności i zaangażowania
Jacek

cholina a kompleks cholinowy - czym się różni?
jak sie pozbyć nocnych erekcji (nie troluje)
rtg a tarczyca
Dopuszczalne dawki promieniowania RTG
sposób na brodawki płaskie