brak orgazmu

21. Data: 2002-11-18 10:33:23

Temat: Re: brak orgazmu
Od: "Ewa O." <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sam fakt, że pisałaś o anorgazmii w przypadku
> osiągania orgazmu łechtaczkowego świadczy,

Niedoprecyzowalam. Powiedzmy, ze anorgazmia pochwowa.

Ja jej nie utwierdzam. Mowie, ze jesli uwaza, ze to problem, niech sie
skonsultuje ze specem. On zas, albo ze lba wybije, albo cos doradzi. I tyle.
;)

A dalej - ciagle sie nie rozumiemy. :)

PAX i EOT.

E.

22. Data: 2002-11-18 10:36:33

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa O." napisała ...

> Niedoprecyzowalam. Powiedzmy, ze anorgazmia pochwowa.

Nie ma czegoś takiego.
Orgazm jest jeden, a tylko sposoby jego wyzwalania różne.

> Mowie, ze jesli uwaza, ze to problem, niech sie skonsultuje ze specem.
> On zas, albo ze lba wybije, albo cos doradzi. I tyle.

Tu się zgodzę.
Z zastrzeżenie, że prawidłowa kolejność rozmów o tego typu
sprawach to najpierw partner, a dopiero potem ewentualnie lekarz.

Mała Mi

23. Data: 2002-11-18 12:42:19

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

> A gdzie ta kobieta miałaby mieć orgazm przy stosunku oralnym?
> Możesz to wytłumaczyć?

Napisala, ze ma przy oralnym, tak? Tak.
I ze nie ma przy pochwowym, tak? Tak.
Co mam tlumaczyc, bo nie rozumiem...

Sandra

24. Data: 2002-11-18 12:43:32

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak to "gdzie" ???
> Orgazm jest reakcją całego organizmu, a drogi do jego
> osagnięcia są bardzo różne.
[ciach]

Caly post = Dokladnie o to mi chodzilo :)

Sandra

25. Data: 2002-11-18 21:57:52

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Nov 2002 08:47:07 +0100, Mała Mi wrote:

> Użytkownik "Kaja" napisała ...

> Jak to "gdzie" ???
> Orgazm jest reakcją całego organizmu, a drogi do jego
> osagnięcia są bardzo różne.
> Może do niego dojść w wyniku stosunku,
> może dojść dzięki drażnieniu łechtaczki
> (czyli m.in. w wyniku pieszczot oralnych właśnie),

Ja miałam na myśli orgazm pochwowy,bo łechtaczkowy to jest taki
wymuszony,nienaturalny.
I zastanawiałam się jak ta kobieta może mieć orgazm w oralu,czy analu.
Wybacz,trochę mi się na wymioty zebrało :-(
Starej daty jestem :-(

Kaja

26. Data: 2002-11-18 22:09:15

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Nov 2002 13:42:19 +0100, Offelia wrote:

> Napisala, ze ma przy oralnym, tak? Tak.

Napisała też,że przy analnym.
Ja się pytam:gdzie ona w tym odbycie może mieć orgazm? ;-)

--
Kaja

27. Data: 2002-11-18 23:49:38

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Napisała też,że przy analnym.
> Ja się pytam:gdzie ona w tym odbycie może mieć orgazm? ;-)

A mozesz zacytowac? Bo ja nie moge znalezc takiego fragmentu, w ktorym by
bylo napisane o orgazmie analnym.

BTW jak mozna miec sutkowy to dlaczego nie analny? ;)

Sandra

28. Data: 2002-11-18 23:50:10

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja miałam na myśli orgazm pochwowy,bo łechtaczkowy to jest taki
> wymuszony,nienaturalny.

O zesz... ciemnogrod totalny...

Sandra

29. Data: 2002-11-19 01:54:18

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"::: Solana :::" <s...@h...com> wrote in

> A jakiej, Twoim zdaniem?

psychicznej (w szerokim rozumieniu)

> Ciekawa strona!

Jak każda w remoncie

--
Rafał 'Raf256' Maj
http://www.raf256.com

30. Data: 2002-11-19 02:00:19

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Kaja <f...@f...pl> wrote in news:arbtmt$bv8$3@news.tpi.pl

> I zastanawiałam się jak ta kobieta może mieć orgazm w oralu,czy analu.
> Wybacz,trochę mi się na wymioty zebrało :-(
> Starej daty jestem :-(

Pozdrów Kazimierza Wielkiego od nas :P

--
Rafał 'Raf256' Maj