brakująca strona w miarce Marie van...

1. Data: 2003-07-07 06:15:17

Temat: brakująca strona w miarce Marie van...
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, mam problem.
Chcę popełnić miarkę Marie van Scharrenburg - tą ze słonikami - i brakuje mi w
schemacie jednej strony. A mianowicie tej części gdzie jest centymetr - na
wysokości 105-130 cm.
Mogę liczyć na Waszą pomoc w uzupełnieniu braków?
karina

1. Data: 2003-07-07 09:28:27

Temat: Re: brakująca strona w miarce Marie van...
Od: "yenulka" <a...@n...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wysokości 105-130 cm.
> Mogę liczyć na Waszą pomoc w uzupełnieniu braków?

Chcialam wyslac, ale tez nie mam:(((( jak ktos ma to neich i ze mna sie
podzieli...
pzdr
yenn(w-wa)

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-07-07 12:04:43

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Poszlo na priva :)
Apropo, macie moze pomysly jak to pozniej powiesic? Moze wiecie gdzie mozna
dostac takie obciazajace deseczki, zeby przymocowac je u gory i na dole?

Pozdrawiam
Juli (Bydgoszcz)

1. Data: 2003-07-07 12:24:05

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

O dziekuję bardzo. Się otworzyło, wszystko jest o.k.

Już jedną miarkę popełniłam - z Kubusiem. I powiesiłam ją tak, jakbym powiesiła
zasłonki. Całość do zawieszania, kupiłam w Supermarkecie na dziele z firankami.
Justycja całą miarkę na wierzchu wstawiła plexi i oprawiła.

karina

1. Data: 2003-07-07 20:49:17

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Pewnie glupie pytanie, ale co to jest plexi? I gdzie to mozna kupic?

1. Data: 2003-07-08 06:09:49

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie glupie pytanie, ale co to jest plexi? I gdzie to mozna kupic?
>
> Pozdrawiam
> Juli (Bydgoszcz)

Plastikowa szyba. W przypadku miarki, wydaje mi się, że jest to niezły pomysł,
bo dziecko nie pobije a jak wysmaruje ręką, to przetrze się i tyle.
Jakoś nie pamiętam gdzie to można kupić, ale się zorientuję, to wtedy napiszę.
K.

1. Data: 2003-07-08 07:36:41

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie glupie pytanie, ale co to jest plexi? I gdzie to mozna kupic?
>
> Pozdrawiam
> Juli (Bydgoszcz)

Ja całą miarkę oprawiałam w firmie, która zajmuje się oprawą obrazów z racji
tego że jest ona nietypowego wymiaru ok. 20x90 cm i takiej gotowej ramki nie
da się kupić. A samą plexę wiem że można kupić w sklepach dla plastyków tam
gdzie sprzedają farby, pędzle, brystol itp.
Ewentualnie wydaje mi się że można spróbować w jakichś agencjach
reklamowych, które robią szyldy, oni bardzo często używają plexi.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

[xxx] Damy z psami
sukienka na ramiaczkach
(XXX)Mirabilia