[xxx] Damy z psami

1. Data: 2003-07-06 16:15:54

Temat: [xxx] Damy z psami
Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam, czegoś czego może nie ma ;-)
wymyśliłam sobie na jednym obrazku 3 damy z psami
mam 1 ze schematem drugą bez, a 3 nie widziałam ;-)
( Zosia wie o co chodzi - chociaz wczoraj stwierdziła, że może jej wcale nie
ma )
Ja mam nadzieje, że jednak jest
Damy z psami są moim wymysłem, tzn. w oryginale są czarno-szaro-białe,
ja robię je w różnych odcienach niebieskiego ( na punkcie tego koloru mam
bzika, zreszta na punkcie Egiptu też )
Damy są z psami, zmienia sie ułożenie psów i dam - to tak po krótce
1 którą mam jest z psem na smyczy w ogromnym kapeluszu, pies jest za nią
2 jest identyczna tylko stoi tyłem, twarz ma przekrzywioną do przodu a pies
jest przed nią
3 ......
te dwie , które mam są tak do siebie podobne, że chyba stanowią pewien wzór
Wiem, że to zagmatwany opis :-)
Mam w związku z tym prośbe: poszukuję schematu do tej drugiej i całej tej 3,
w której istnienie staram się wierzyć :-)
pozdriawiam
SaNi-Śr.

1. Data: 2003-07-06 17:10:44

Temat: Odp: [xxx] Damy z psami
Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Szukam, czegoś czego może nie ma ;-)
/.../
> SaNi-Śr.

a gdzie można zobaczyć to, co już masz?

Mycha (Mysłowice)

1. Data: 2003-07-06 17:30:40

Temat: Re: [xxx] Damy z psami
Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie można zobaczyć to, co już masz?
No właśnie tu jest problem nie pamiętam z której strony ściągałam ;-(
ale jak byś chciała to mogę przesłać . jpg
SaNi-Śr.

1. Data: 2003-07-07 12:54:18

Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sani" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> No właśnie tu jest problem nie pamiętam z której strony ściągałam ;-(
> ale jak byś chciała to mogę przesłać . jpg
> SaNi-Śr.

ślij

Mycha

1. Data: 2003-07-07 14:36:03

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ślij
poszło;-)
SaNi-Śr.

1. Data: 2003-07-08 18:37:19

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
to znowu ja znalazłam tę drugą,
jakby ktoś teraz widział coś takiego w swoich zbiorkach byłabym wdzięczna
:-)
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=7956&PhotoID=114222
SaNi-Śr.