broda

1. Data: 2000-11-12 15:09:54

Temat: broda
Od: d...@k...net.pl (blade) szukaj wiadomości tego autora

Mam troche niecodzienne pytanie: co zrobic zeby lepiej rosla broda ?
Stary juz ze mnie kon a zarost mam wciaz wybitnie mlodziezowy: wlosek
tu, wlosek tam.. Wbrew pozorom to dosyc uciazliwe, musze sie
codziennie golic (zostawic tych paru wloskow samopas niemoge bo
wygladaja idiotycznie) . Moze jakas specjalna maseczka , tudziez masc
czy cos innego ? (Obilo mi sie cos o uszy ze zoltka pomagaja).
Mial ktos podobny problem ?
Jakies sugestie ?

pozdrawiam

blade

2. Data: 2000-11-12 16:43:05

Temat: Re: broda
Od: "TomekSHL" <t...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

"blade" napisal:

> [...]
> Stary juz ze mnie kon a zarost mam wciaz wybitnie mlodziezowy: wlosek
> tu, wlosek tam.. Wbrew pozorom to dosyc uciazliwe, musze sie

Mialbys gestszy zarost tez bys sie musial golic. Moja rada - ciesz sie
mlodym wygladem, niedlugo bedziesz narzekal ze sie szybko starzejesz

Pozdrowienia,
Tomek

P.S. Lekarzem nie jestem :-))

3. Data: 2000-11-12 21:53:28

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

blade napisał(a):

> [...]
> tu, wlosek tam.. Wbrew pozorom to dosyc uciazliwe, musze sie
> codziennie golic (zostawic tych paru wloskow samopas niemoge bo

Wyrywaj sobie pencetą zamiast się golić... z czasem skończy się problem.

Kaja

4. Data: 2000-11-13 00:28:25

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakies sugestie ?
kuracja hormonalna u kobiet/ hormonalne srodki antykoncepcyjne
moga wywolywac bujny wzrost owlosienia u kobiet - wasy i broda
a mezczyzn zas broda, wasy i las wlosow na piersiach, nogach i plecach
za to pobudzajac libido szybciej lysiejesz.
J.

5. Data: 2000-11-13 01:42:10

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." napisał(a):

> kuracja hormonalna u kobiet/ hormonalne srodki antykoncepcyjne
> moga wywolywac bujny wzrost owlosienia u kobiet - wasy i broda

I jeszcze owłosienie nóg u kobiet ...brrrrr...obrzydliwość.

6. Data: 2000-11-13 17:47:43

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

blade napisał(a) w wiadomości: <3...@n...tpi.pl>...

>wygladaja idiotycznie) . Moze jakas specjalna maseczka , tudziez masc
>czy cos innego ? (Obilo mi sie cos o uszy ze zoltka pomagaja).

Tak, najlepiej z wlasnych jajek.
Innymi slowy - testosteron. ;)

Adam B.

7. Data: 2000-11-14 10:13:52

Od: "A.March" <m...@f...koti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Helou !!!
Do "Kaja" i "Adamus" - bardzo profesjonalne podejscie do czyjegos problemu
! Brawo !

Do "blade" : "Stary juz ze mnie kon " - tzn ? To moze byc na prawde tylko
kwestia poczekania troche czasu, az hormony sie "rozkreca", a jak nie to
plecam wizyte u doktorkow (moze cos wymysla - a jest wsrod nich bardzo
wielu madrych, myslcych ludzi, traktujacych powaznie nawet najdrobniejsze
problemy, wszak od tego sa ;-) ).

Powodzenia i pozdrawiam
A.March

8. Data: 2000-11-17 18:57:08

Od: "don Tomasino" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "blade" <d...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Mam troche niecodzienne pytanie: co zrobic zeby lepiej rosla broda ?

Podobno pomaga kupic w zielarskim nasiona kopru wloskiego, zmielic w mlynku
do kawy i parzyc tak jak herbate po czym pic.

9. Data: 2000-11-27 16:01:41

Od: d...@k...net.pl (blade) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Nov 2000 19:57:08 +0100, "don Tomasino"
<e...@p...net.pl> wrote:

>Użytkownik "blade" <d...@k...net.pl> napisał w wiadomości
>
>Podobno pomaga kupic w zielarskim nasiona kopru wloskiego, zmielic w mlynku
>do kawy i parzyc tak jak herbate po czym pic.

Dzieki. Wyprobuje to.

blade

10. Data: 2000-11-27 17:32:47

Od: "Iwicz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik blade <d...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...tpi.pl...

> Dzieki. Wyprobuje to.
>
> blade

z calym szacunkiem, ale po koprze wloskim bedziesz tylko dobrze pierdziec:)

Iwicz

Magazyn Wszystko
IMODIUM+alkohol
B12