brodzik 4cm głeboki

1. Data: 2005-02-22 19:38:52

Temat: brodzik 4cm głeboki
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaproponowali mi w sklepie brodzik do kabiny prysznicowej o głębokości 40mm
(4cm)
Czy taki brodzik nie jest za płytki? Otwor-syfon 90mm.
Czy nie będzie sie woda przelewała?
Czy lepiej głębszy 5cm?

JerzyR

2. Data: 2005-02-23 11:04:17

Temat: Re: brodzik 4cm głeboki
Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR napisal(a):

> [...]
> (4cm)
> Czy taki brodzik nie jest za płytki? Otwor-syfon 90mm.

Czy naprawde trzeba pytac na 2 grupach. Bardzo duzo pytan, niekoniecznie
bardzo ambitnych, wysylana jest jednoczesnie na pl.misc.budowanie . IMO
calkiem niepotrzebnie.

Daniel Jakubowski
| www.danieljakubowski.prv.pl | www.grupynews.prv.pl |

3. Data: 2005-02-24 02:50:31

Od: Ebay <l...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Feb 2005 20:38:52 +0100, JerzyR napisał(a):

> [...]
> (4cm)
> Czy taki brodzik nie jest za płytki? Otwor-syfon 90mm.

Jeśli woda będzie dobrze spływała to nie będzie się nic przelewało.

poprzeczka w drzwiach
Automat do chleba.
test
Stojak na wieszaki
Przepływowy gazowy podgrzewacz wody jaki???