Strona główna Grupy pl.rec.robotki-reczne buciki niemowlece - jeszcze tylko 50dni, a ja wciaz nie umiem Re: buciki niemowlece - jeszcze tylko 50dni, a ja wciaz nie umiem

Re: buciki niemowlece - jeszcze tylko 50dni, a ja wciaz nie umiem

Data: 2005-12-07 10:10:44
Temat: Re: buciki niemowlece - jeszcze tylko 50dni, a ja wciaz nie umiem
Od: Theli <g...@w...pl>

sarenka napisał(a):
> Bardzo proszę jakąś litościwą duszę o pomoc w wyjaśnieniu jak wykonać buciczki
> niemowlęce na szydełku. Dodam, że mam cały katalog pełen schematów, ale albo są
> one w języku obcym, albo są zupełnie niezrozumiałe dla mnie. Miluś urodzi się
> wkrótce. Naszyłam mu mnóstwo ubranek, a w szafie czeka nie wykorzystana wełna
> akrylowa na buciki..

Ostatnio zrobilam buciki z opisu i mi nie wyszly zbyt ladne :) wzielam
sie wiec sama do roboty i tak:
- podeszwa to prostokat (dopasuj sobie liczbe oczek do grubosci wloczki)
z polslupkow
- potem wokol podeszwy zrobilam 6 okrazen polslupkami, w kazdym
okrazeniu musi byc tyle samo oczek (tyle co 2x szerokosc podeszwy+2x
dlugosc podeszwy), mamy juz boki bucikow,
- na krotszym boku takiej ,,lodeczki'' zrobilam znow prostokat (jeden
bok prostokata jest przyczepiony do boku bucika, tu mozesz robic
dowolnym wzorem, niekoniecznie polslupkami) - to jest grzbiet bucika, 2
boki prostokata przyszywasz do ,,lodeczki'', masz w tej chwili takiego
,,kapcia'' bez cholewki
- na zrobienie cholewki przerabiasz kilka rzedow dowolnym wzorkiem,
okrazenia wokol jednego boku prostokata tworzacego grzbiet i
niewykorzystanych oczek bokow bucika
- na koncu robisz lancuszek-sznurowke i przeplatasz przez cholewke.

Mam nadzieje, ze jasno to opisalam :)

th