budowa domu

1. Data: 2006-06-09 07:03:38

Temat: budowa domu
Od: "m" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

planuje kupic dzialke i budowac dom. Ostatnio znalazlem oferte w ktorej
wlasciciel che sprzedac dzialke z pozwoleniem na budowe. Jednak dzialka jest
dosc droga.
Zastanawiam sie czy to duzo zachodu uzyskac pozwolenie na budowe i zwieksza to
bardzo cene dzialki?
Czy pozwolenie na budowe jest pod dany dom? Jezeli nie spodoba mi sie projekt
domu i bede chcial inny to cala procedura zaczyna sie od nowa?

Prosze rowniez o wszelkie informacje jakie procedury trzeba przejsc od kupna
dzialki budowlanej do budowy domu. Wszelkie linki mile widziane.

z gory dziekuje

2. Data: 2006-06-09 07:49:34

Temat: Re: budowa domu
Od: "Afgan" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> dosc droga.
> Zastanawiam sie czy to duzo zachodu uzyskac pozwolenie na budowe
Tak, ale zależy od gminy.

> i zwieksza to
> bardzo cene dzialki?
Może zwiększyć.

> Czy pozwolenie na budowe jest pod dany dom?
Tak

> Jezeli nie spodoba mi sie projekt
> domu i bede chcial inny to cala procedura zaczyna sie od nowa?
Tak, chyba że są małe zmiany to tylko projekt zastępczy na końcu.
Ale i tak architekt (ten pierwotny który projektował) musi wyrazić zgodę.

prosze

3. Data: 2006-06-09 09:32:32

Od: "gasper" <g...@p...comp> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wlasciciel che sprzedac dzialke z pozwoleniem na budowe. Jednak dzialka jest

pozwolenie jest na konkretny projekt - jak Ci pasuje to nie ma problemu ale jak
nie?

4. Data: 2006-06-09 13:56:25

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam sie czy to duzo zachodu uzyskac pozwolenie na budowe?

nie ale trzeba koło tego chodzić min 0,5 roku a jak się człowiek nie
orientuje to min rok mu zajmie zanim wszystkie papiery skompletuje

5. Data: 2006-06-09 14:42:06

Od: "gasper" <g...@p...comp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin P." <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> nie ale trzeba koło tego chodzić min 0,5 roku

warunki zabudowy dostałem w miesiąc, projekt z adaptacją - 2 tyg, pozwolenie 30
dni

ubezpieczenie mieszkania
pralka ardo???
Dachówka BRAAS OKAZJA!!!
Przeciekające korki automatyczne.
Szukam taniego serwisu piecyków gazowych w Olsztynie