buty i sól

1. Data: 2004-11-24 20:43:25

Temat: buty i sól
Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest jakiś sposób na uratowanie
skórzanych butów, które miały styczność z zasoloną wodą ?
Na butach powstały wypukłe miejsca na skutek działania soli.

--
-Crimson-

1. Data: 2004-11-24 20:58:45

Temat: Re: buty i sól
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 24 Nov 2004 21:43:25 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <c...@g...de> i powiedziała:

> Czy jest jakiś sposób na uratowanie
> skórzanych butów, które miały styczność z zasoloną wodą ?
> Na butach powstały wypukłe miejsca na skutek działania soli.

W sklepach obuwniczych są preparaty do usuwania tego typu uszkodzeń.
Nazw nie pamiętam, ale podejrzewam, że jak obejdziesz kilka sklepów
z obuwiem (nie marketów), to coś Ci doradzą.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-11-26 23:17:42

Od: "Crimson" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrncq9tg5.cvr.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...

> W sklepach obuwniczych są preparaty do usuwania tego typu uszkodzeń.
> Nazw nie pamiętam, ale podejrzewam, że jak obejdziesz kilka sklepów
> z obuwiem (nie marketów), to coś Ci doradzą.
Poradzili czyścić długo i intensywnie pastą.

-Cr-

instalacja kuchni gazowej
Osiwtlenie halogenowe
Płyn do mycia naczyń :) ... niby nic a się zakręciłem
Wielka obniżska cen w sklepie www.REPRODUKCJE.com
zmywarka Optimum