być jak dziecko

11. Data: 2008-06-02 11:25:30

Temat: Re: byc jak dziecko
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> Twj przyklad z ciagnikiem i kierownica pokazał ze trzeba myslec elstycznie,
> a nie jak dziecko - prosto.

Ale właśnie dziecko potrafi patrzeć na świat w sposób nieskrępowany
wcześniejszą wiedzą, co daje mu tę elastyczność i odkrywczość.
Oczywiście, bez udziału doświadczonego dorosłego, te cechy mogłyby
zaprowadzić na manowce, dlatego czujny i uważny dorosły jest też
potrzebny :-).

Ewa
nie jestem zwolenniczką DM

12. Data: 2008-06-02 12:09:13

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message
> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
a.googlegroups.com...

> "Ależ De Mello ma rację - jest tak wiele możliwości, że tylko
> ograniczenia narzucone przez dorosłych (ciemniaków) nie pozwalają im
> dojrzeć rozwiązań będących na wyciągnięcie ręki"
>
> byc moze, ale nowe rozwizania wymagaja myslenia, wyobrazni.
> Czy dziecko potrafi wymyslec?
> Twj przyklad z ciagnikiem i kierownica pokazał ze trzeba myslec
> elstycznie,
> a nie jak dziecko - prosto.

To było proste - miałem dobrych nauczycieli. Jak to dziecko...

13. Data: 2008-06-02 22:29:46

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Jun 2008 13:12:31 +0200, Duch napisał(a):

> <i...@g...pl> wrote in message

> Moze, ale mi chodzilo o to ze jesli ktos w swoich marzeniach (jak De Mello)
> widzi dzieci ktore mu jego problemy rozwiazauja, to znaczy ze sam jest
> zagubiony (jak ci dorosli z tym wbitym pod most samochodem).
> Tylko ze wiara w dzieciece rozwiazanie to naiwnosc (wynikajaca wlasnie z
> zagubienia doroslego).

Fakt.

PS. Zabiję Panslavistę za scrosspostowanie na pl.rec.robótki :-D

14. Data: 2008-06-02 23:10:29

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Cze, 00:29, "i...@g...pl" <i...@g...pl> wrote:

> Fakt.
>
> PS. Zabiję Panslavistę za scrosspostowanie na pl.rec.robótki :-D

Nie byłem tam - widocznie w adresach wysyłkowych były dwie lub więcej
grup.

15. Data: 2008-06-04 13:22:13

Temat: Re: być jak dziecko
Od: "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ZAKLINOWANA CIĘŻARÓWKA
(...)
> "Przypuszczam, że przyszedłeś nam powiedzieć, jak to zrobić?"
> "Tak, powiedział chłopak. "Proponuję, poprosić o pomoc Maryję".

ab.

Odp: Teen Pictures
Re: Gambling Psychology: impulsive vs. controlled gambling
Re: Fobie - dla każdego coś miłego
Re: Fobie - dla każdego coś miłego
VIRUS (was Re: FWD: Take a look at the critical patch