Re: bylo Re: Żegnam Was -> grupa moderowana

From: d...@i...pl
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: bylo Re: Żegnam Was -> grupa moderowana
Date: 24 Jan 2008 19:16:57 +0100

Admini "grymaszą", wiadomo, wiec może, tak na początek byłoby sensownie, że
fachowcy "podpisywali się fachowością", czyli np. Andrzej K. specj. chorób wewn.
O niektórych bowiem wiadomo od dawna, że sa lekarzami, nawet wiadomo czasem
jakiej specjalności, ale zwłaszcza łatwowierni nowicjusze mogą rzeczywiście się
w tym mocno poplątać.
Pozdrawiam dino, który wrócił po dłuższej nieobecności

Witam