Wredne ślimaki

31. Data: 2005-03-31 10:18:10

Temat: Re: było:ślimaki. Jest:mszyce
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

T.W. wrote:

> Tak, ja zbieram. I duszę z pasją.
> Śmieszne, nie?
> A róże (pnące) mam nad stołem tarasowym, siedzenie z nosem w pirimorze
> nie jest ulubionym zajęciem moim ani moich gości.

Też zbieram. Co prawda znam przyjemniejsze prace w ogrodzie, ale
i tak jest to przyjemniejsze niż duszności i wysypki.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

32. Data: 2005-03-31 12:06:32

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A róże (pnące) mam nad stołem tarasowym, siedzenie z nosem w pirimorze
> nie jest ulubionym zajęciem moim ani moich gości.

To nie jest śmieszne, ale mało ekonomiczne.Przecież ludzie
mogą bawić się jak chcą. Jeden hoduje róże aby je wąchać, inny
aby patrzeć, a są tacy którzy zrobią z nich marmoladę.
Ale bawić się w zbieranie mszycy i proszenie kreta aby poszedł,
można jeśli hobby nie przekracza kosztów marchewki czy pietruszki.
Jeśli ktoś szuka jakiegoś okazu kilka lat, zapłaci kawał wypłaty,
chyba nie będzie takim naiwniakiem, aby zostawić go nornicom.
Pozdrawiam.Mirzan

33. Data: 2005-03-31 12:13:24

Temat: Re: Wredne ślimaki
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości

> Pomrowy rozmnażają się najchętniej podczas pełni [może lubią światło
> księżyca?] a i zapędy mordercze u ludzi też rosną w tym czasie.
> Księżyc, księżyc, nie ziemia!
> ;-)

Jeśli chodzi o pomrowy, to nie zaobserwowałam u siebie żadnych przypływów ni
odpływów morderczych uczuć i czynów ;-) Do licha z księżycem!

Pozdrawiam, Basia.

34. Data: 2005-03-31 12:21:37

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
> Jeśli ktoś szuka jakiegoś okazu kilka lat, zapłaci kawał wypłaty,
> chyba nie będzie takim naiwniakiem, aby zostawić go nornicom.

Zgadzam się z tobą, poszukiwanie jednej - w dodatku aby ją otruć -
mszycy w ogrodzie też nazwałbym działaniem małoekonomicznym.
Natomiast zastosowanie chemicznych środków ochrony roślin zawsze jest
związane z przedawkowaniem, i nic na to nie poradzisz.
--
Pozdrawiam, Jerzy

35. Data: 2005-03-31 12:47:21

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie jest śmieszne, ale mało ekonomiczne.Przecież ludzie
> mogą bawić się jak chcą.

Mogą też przyjąć zupełnie odmienny rachunek ekonomiczny. I może
niekoniecznie najważniejszy dla każdego jest koszt finansowy, może
oprócz ceny w PLN lub ojro za marchewkę, pietruszkę czy
kolekcjonerskie rarytasy są jeszcze inne aspekty?

Np. przyjemność oglądania składających jaja złotooków?
Albo pająk, który zrobił w jesieni pod liściem kokon, z którego
niedługo wylęgną się małe, złociste pajączki?
Albo "znajoma" żaba, z krzywym prążkiem na grzbiecie, rozpoznawalna,
prawie z nadanym imieniem?

Może świadomość pozostawienia przy życiu tych kilkuset (lub więcej)
stworzeń jest dla kogoś więcej warte, niż "kawał wypłaty"?
A może to wybór między popadaniem w paranoję w zdobywaniu roślin,
które kosztują fortunę, a traktowaniem ogrodu jako miejsce odpoczynku
(również psychicznego) a nie udręki, stresu i frustracji? A może po
prostu inny model "ogródkowania"?

Pozdrawiam
Ewa

36. Data: 2005-03-31 13:40:23

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> To nie jest śmieszne, ale mało ekonomiczne.Przecież ludzie
> mogą bawić się jak chcą. Jeden hoduje róże aby je wąchać, inny
> aby patrzeć, a są tacy którzy zrobią z nich marmoladę.

A jeszcze inny bawi sie w trucie samego siebie (i innych
przy okazji) :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

37. Data: 2005-03-31 15:18:33

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b5T2e.1070$tI6.944@fe2.columbus.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> A jeszcze inny bawi sie w trucie samego siebie (i innych
> przy okazji) :-(

Hejka. Najpierw żyć, później filozofować ˝primum vivere, deinde
philosophari˝. Gdyby tzw. ekolodzy nie mieli co do garnka włożyć, to by
inaczej śpiewali. Pewnie marsza, który by im kiszki grały. :-D
Pozdrawiam pastoralnie Ja...cki

PS Wczoraj w telewizorze mówili o obawach związanych z postępem. Podobno od
pędu pojazdów mechanicznych ludzie mieli się w nich dusić, a gazowe
oświetlenie Luwru miało powodować ślepotę.

38. Data: 2005-03-31 15:39:32

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>
[...]
> PS Wczoraj w telewizorze mówili o obawach związanych z postępem.
Podobno od
> pędu pojazdów mechanicznych ludzie mieli się w nich dusić, a gazowe
> oświetlenie Luwru miało powodować ślepotę.

Niedawno czytałem o takim ekologicznym środowisku wodnym stworzonym
przez człowieka pod Koninem. Polecam ci tę lekturę. WiŻ numeru nie
pamiętam.
--
Pozdrawiam, Jerzy

39. Data: 2005-03-31 17:53:18

Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jeszcze inny bawi sie w trucie samego siebie (i innych
> przy okazji) :-(
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Czy Ty naprawdę myślisz,że jem te środki ochrony i innych częstuję?
Wyjaśniam- nie jem nie częstuję.
Wyjaśnienie dodatkowe-w Polsce na każdym opakowaniu jest dokładny opis
zastosowania.Dawki, karencja, komu szkodzi, komunie itepe.
Poza tym- jak chłop nie wie czym pryskać i nie umie policzyć stężenia,
przekonuje żonę,że lepiej być ekologiem i powinna te pół kilometra ścieżek
motyką przelecieć kilka razy w roku.
Pozdrawiam.Mirzan

40. Data: 2005-03-31 18:35:31

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli ktoś szuka jakiegoś okazu kilka lat, zapłaci kawał wypłaty,
> chyba nie będzie takim naiwniakiem, aby zostawić go nornicom.
> Pozdrawiam.Mirzan

Zabieraj go codziennie do domu.

Pozdrawia boletus

Bażant na etacie??