"bypassy"

1. Data: 2000-07-05 18:40:49

Temat: "bypassy"
Od: "BJ" <b...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mojemu Tacie będą wstawiać bypassy (nie wiem czy to tak się pisze). Martwię
się, gdyż jest to poważna operacja. Może macie jakieś doświadczenia
(rokowania samej operacji, skuteczność), będę bardzo wdzięczny za
jakiekolwiek informacje,

2. Data: 2000-07-05 20:08:07

Temat: Odp: "bypassy"
Od: "Marek W" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BJ <b...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:RiL85.19862$Q...@n...tpnet.pl...
> [...]
> się, gdyż jest to poważna operacja. Może macie jakieś doświadczenia
> (rokowania samej operacji, skuteczność), będę bardzo wdzięczny za

bardzo indywidualne, zalezna od wskazan, stanu ogolnego, stanu ukladu
krazenia, doswiadczenia osrodka wykonujacego itp, itd
smiertelnosc ok.5%
pzdr

3. Data: 2000-07-05 20:46:12

Temat: Re: "bypassy"
Od: M...@P...com.pl (Marek Li) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2000-07-06 05:39:59

Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się, gdyż jest to poważna operacja. Może macie jakieś doświadczenia
> (rokowania samej operacji, skuteczność), będę bardzo wdzięczny za
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Nie krzyczcie ale człowiek prosi. Na spotkaniu Optymalnych w Brennej
spotkałem faceta, który "uciekł chirurgowi spod skalpela" (był już w klinice
i czekał w kolejce na "bypassy"). Dr. Kwaśniewski osobiście ustawił mu dietę
(mi. łyżka łoju wieprzowego na dzień) . Facet wszedł z nami na przełęcz
Karkoszczonkę (+300 m od podstawy góry, ja wysiadałem - takie było tempo !)
i tańczył na wieczorku zapoznawczym !
Niedowiarkom mogę podesłać zdjęcia.

"Jadarek" - Dariusz Kral

5. Data: 2000-07-06 05:53:24

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2000-07-06 05:54:25

Od: "BJ" <b...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto to jest Dr. Kwaśniewski ?

Jadarek napisał(a) w wiadomości: <8k160g$d3d$1@sunsite.icm.edu.pl>...

7. Data: 2000-07-06 06:11:54

Od: "Marek W" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BJ <b...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:laV85.21246$Q...@n...tpnet.pl...

> Kto to jest Dr. Kwaśniewski ?

nawet sie nie wyglupiaj i zapomnij o takich idiotyzmach

8. Data: 2000-07-06 09:29:22

Od: Marcin Barszczewski <m...@i...ibb.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

BJ wrote:

> Kto to jest Dr. Kwaœniewski ?

To taki koles, ktory uznal ze dajac czlowiekowi z pozywieniem smalczyk,
slonine, skwareczki i tym podobne zdrowiutkie rzeczy wyleczy go z chorob
wszelakich.

Ale zapomnial chyba o jednym - lekarzu ulecz sie sam... z pokreconych
pomyslow zawodowych.
Czy ktos dysponuje statystykami leczniczymi pana Kwasniewskiego ?
Chetnie zobaczylbym rubryke "zawaly" i "% wzrost masy ciala"

Marcin

9. Data: 2000-07-06 10:10:38

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jadarek <o...@k...mtl.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

>Na spotkaniu Optymalnych w Brennej
> spotkałem faceta, który uciekł chirurgowi spod skalpela.
Znam osobiście podobny przypadek , facet 70 parę lat (z Krakowa, może to
ten sam?). Od ponad 2 lat na ŻO i jak na razie widmo operacji się oddala.
Zaznaczyć trzeba, że nie zawsze można czekać z operacją i bawić się w
eksperymenty.
Jacenty

10. Data: 2000-07-06 10:14:44

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Barszczewski <m...@i...ibb.waw.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@i...ibb.waw.pl...

> To taki koles, ktory uznal ze dajac czlowiekowi z pozywieniem
smalczyk,.............

Tylko błagam nie zaczynajmy jałowej dyskusji. Obok wielu wątpliwości i
niejasności co do żywienia optymalnego, jedno jest pewne, że całej masie
ludzi to pomaga. Sam znam osobiście kilka osób z paruletnim, stażem. Co nie
znaczy że wszystkim może pomóc (to moja opinia).

Jacenty

Pani chematolog z Radomia olewa pacjentów
Tabletki Minulet
Re: aa
korki z fizjo?
niskie ciśnienie