bronić się przed zmęczeniem[ tylko dla kobiet?] ;)

11. Data: 2007-03-13 16:14:49

Temat: Re: bronić się przed zmęczeniem[ tylko dla kobiet?] ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Duch <n...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:et6hid$829$...@n...news.tpi.pl...
> "Dr.Endriu" <n...@i...pl> wrote in message
>
> Tez o tym pisze od pewnego czasu, na sieci jest wysyp tego typu "madrych
> rad".
> No ale czyms te rubryki trzeba zapełniać - za to im płacą,
> a oni chce zarobic, hehe

Lepiej żeby takimi "radami" ludzi karmili niż innymi głupotkami...może i ja
bym za młodu niejednego głupstwa się ustrzegł gdyby mi ktoś choć takie
"rady" kładł do głowy...zresztą te w artykule zawarte są dość sensowne -nie
rozumiem czemu je tak deprecjonujecie...chyba tylko dlatego że ja je tu
"wrzuciłem" ;)

12. Data: 2007-03-13 17:45:11

Temat: Re: c.d...bronić się przed zmęczeniem[ tylko dla kobiet?] ;)
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jakoś o 6:00 rano na moim osiedlu nie widzę tych tabunów wylegających na
> poranną zaprawę. Całe społeczeństwo spi kuźwa , a dupy obrastają
> społezceństwu w tłuszcz.... A później wstaja o 11.00 i dzień zaczynają od
> tabletki na ból głowy.... i papierosa.

Hehe, podpisuje sie obiema rekami, doktorze Endriu.
Wystarczy ze lekko siąpi i prawie NIKOGO nie ma w parku, ktory przylega
do 10 tysiecznego osiedla. A potem płacza ze ich główka boli, ze nastrój nie
taki.
Albo siedza w hipermarketach.
Albo przed komputerem i czytaja "dobre rady", hehehe

"mata co chcieliśta"

Pozdrawiam
Duch

13. Data: 2007-03-13 18:44:27

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Duch <n...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:et6o6d$rof$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> taki.
> Albo siedza w hipermarketach.
> Albo przed komputerem i czytaja "dobre rady", hehehe

Odezwał się -a jakże- przez komputer "poradnik jeszczejeden"... ;P

ZLIKWIDOWAĆ MIASTA! TO ONE SĄ SIEDLISKIEM CHORÓB TEJ CYWILIZACJI
-IDEI KONTROLOWANEGO CENTRALIZMU DYSTRYBUCYJNEGO!!!!! ;))))

14. Data: 2007-03-13 19:45:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ZLIKWIDOWAĆ MIASTA! TO ONE SĄ SIEDLISKIEM CHORÓB TEJ CYWILIZACJI
> -IDEI KONTROLOWANEGO CENTRALIZMU DYSTRYBUCYJNEGO!!!!! ;))))

Od dawna tak masz?

Qra

15. Data: 2007-03-13 23:21:03

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> ZLIKWIDOWAĆ MIASTA! TO ONE SĄ SIEDLISKIEM CHORÓB TEJ CYWILIZACJI
> -IDEI KONTROLOWANEGO CENTRALIZMU DYSTRYBUCYJNEGO!!!!! ;))))

Niech siem wpisujom miasta, kture som za.

--
pozdrawiam Tatiana

16. Data: 2007-03-14 08:53:12

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qrczak <q...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:et6uqf$kge$...@a...news.tpi.pl...
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Od dawna tak masz?

Od czasu studiów w temacie... ;)

17. Data: 2007-03-14 16:41:17

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Qrczak <q...@g...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:et6uqf$kge$...@a...news.tpi.pl...

> Od czasu studiów w temacie... ;)

Mnie nie o temat a o nerwowość jakowąś chodzi

Qra

18. Data: 2007-03-14 17:27:02

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qrczak <q...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:et98jp$il6$...@n...news.tpi.pl...
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mnie nie o temat a o nerwowość jakowąś chodzi

ZŁUDZENIE...spowodowane dużymi literami? ;)

19. Data: 2007-03-14 18:06:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Qrczak <q...@g...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:et98jp$il6$...@n...news.tpi.pl...

> ZŁUDZENIE...spowodowane dużymi literami? ;)

Wielkie litery zwykły coś znaczyć w tym matriksie :-)

Qra

20. Data: 2007-03-14 21:23:33

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qrczak <q...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:et9djr$775$...@n...news.tpi.pl...
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wielkie litery zwykły coś znaczyć w tym matriksie :-)

Próba DOBITNEGO wyrażenia myśli? ;)
Nadinterpretacja to problem odbiorcy...który nie dostrzega emotikon? ;D

SZTUKA NA HAJU???
Co zrobic aby wrocila...
swiat mi sie wali
Brak akceptacji siebie