c.d. samobójstwa

1. Data: 2000-05-23 18:11:53

Temat: c.d. samobójstwa
Od: "layman" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie poczytałam ostatnie posty na ten temat i zastanawiam się dlaczego
ludzie ( ogólnie a nie tylko niektórzy na grupie ) planują zbiorowe
samobójstwo . Czy to wynika np. z samotności , przez którą chociaż przy
śmierci chcieliby poczuć jakaś więź z drugim człowiekiem , czy może dlatego
że obecność drugiej osoby nie pozwoli im się rozmyślić ( bo samobójcy
nienawidzą kiedy nazywa się ich tchórzami i czasami odbierają sobie życie
tylko po to by udowodnić że byli , są do tego zdolni )czy może kogoś to w
jakiś sposób rajcuje ???
Kinga

1. Data: 2000-05-25 19:39:35

Temat: Re: c.d. samobójstwa
Od: "Pajonk Hfat" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"layman" <k...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
> tylko po to by udowodnić że byli , są do tego zdolni )czy może kogoś to w

Wydaje mi sie ze takie osoby chca wreszcie, czasem po raz pierwszy w zyciu,
zrobic cos razem, z kims. Cos wielkiego. Cos co wstrząsnie swiatem,
okolica..... Chca choc raz byc na ustach wszystkich znajomych.
Pajonk

1. Data: 2000-05-25 23:10:40

Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Pajonk Hfat:
> [...]
> zrobic cos razem, z kims. Cos wielkiego. Cos co wstrząsnie swiatem,
> okolica..... Chca choc raz byc na ustach wszystkich znajomych.

Uwazam ze chodzi o '..szybka jazde bez trzymanki...',
'...zycie krotkie lecz tresciwe niz dlugie i byle jakie...',
a gdy juz przychodzi refleksja... to nieraz nie ma po co zyc.
Z czasem refleksja przychodzi coraz czesciej i czesciej
czyli '...im dalej w las tym wiecej drzew...'.
A w grupie razniej, czyli nic nowego.

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-05-27 03:07:01

Od: p...@f...onet.pl (Pio72) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 May 2000 18:11:53 GMT, "layman" <k...@k...net.pl> wrote:

>Tak sobie poczytałam ostatnie posty na ten temat i zastanawiam się dlaczego
>ludzie ( ogólnie a nie tylko niektórzy na grupie ) planują zbiorowe
>samobójstwo .

Od dawna znana jest prawda:
"Weselej jest być wieszanym w towarzystwie"
w końcu człowiek to istota społeczna ;)

>Kinga

Pozdr.
Pio72

Zmien Odp: na Re:
http://windows.online.pl/programy/prog06.htm#re

Re: samobojstwo
samobojstwo
dalej dalej .....
Przemoc, molestowanie seksualne - w rodzinie...
Re: Narkotyki