Do matek i ojcow

91. Data: 2005-10-19 15:45:35

Temat: Re: (całkiem OT) Było: Re: Do matek i ojcow
Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vidar" <w...@b...netatonce.spamu.net> napisał w
wiadomości news:dj5e49$eo$1@absolut.sgh.waw.pl...

> Poza tym, uważam że JAK KTOŚ CHCE SIĘ PODZIELIĆ PRZEPISEM TO TEŻ NIE
> JEST TO POWODEM ŻEBY GO ZLIŃCZOWAĆ -

A co to jest ZLIŃCZOWAĆ?

Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
******************** www.madej.master.pl ********************

92. Data: 2005-10-19 15:51:41

Temat: Re: Do matek i ojcow (OT)
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):
> [...]

Dlatego kiedyś zakopywali w ziemi ...

> Nawet nie będę próbować. Przez te 17 lat udoskonalę przepis, a właściwie
> przez 15, bo dwuletnia nalewka jest lepsza od rocznej :)

... w beczkach dębowych po winie. Masz takową? Kup jak najszybciej to ci
pomogę zakopać.
;-)
pozdr. Jerzy

93. Data: 2005-10-19 16:01:04

Temat: Re: Do matek i ojcow
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kondziorek napisał(a):
> A skad pewnosc ze starocie?

Tak sie sklada, że akurat znam bibliografię do tego tematu, chcesz 135
pozycji a propos.

> wg np najnowszych "naukowych" badan witamina C jest trujaca
> Tez to potwierdzisz?

Nie witamina a jak zwykle nadmiar.

> ja wierze w akurat te badania ktore przytoczylem i takie jest moje zdanie
> Kazdy ma prawo miec wlasne

Wrzuć w google anorexia nervosa i wróc za pół roku to pogadamy. Czytaj
tylko strony i czasopisma naukowe, na resztę szkoda czasu.
;-)

> Z przeniesienia:

> Oportunista
> Normalnie oportunista hehehe
> Maja normalny apetyt skoro jedza
> a ze wydziwiaja i jedza to co im (aktualnie) smakuje???
> chyba normalna rzecz

Nie myl komu odpisujesz bo możesz popełnic grubszy błąd a wtedy ...
;-)
pozdr. Jerzy

94. Data: 2005-10-19 17:04:31

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Agucha wrote:

>Ech chciałabym żeby mój 10 miesięczny Dzidziol mógł jeść serek i
>jogurty.....

Napewno kiedys bedzie mogl !!!

Trzymaj sie
Kot

95. Data: 2005-10-19 18:11:18

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dj5e49$eo$1@absolut.sgh.waw.pl>,
Vidar <w...@b...netatonce.spamu.net> wrote:

> LUDZIE LUDZIE LUDZIE, trochę spokojniej może? Do jasnej anielki, jak wy
> się możecie AŻ TAK sprzeczać

Ja na obyczaje tej grupy, to to jest małe przekomarzanie się. Na żartach
się nie znasz?

Władysław

96. Data: 2005-10-19 18:16:26

Od: Vidar <w...@b...netatonce.spamu.net> szukaj wiadomości tego autora

@nn wrote:
> Użytkownik "Vidar" <w...@b...netatonce.spamu.net> napisał w
> wiadomości news:dj5e49$eo$1@absolut.sgh.waw.pl...

> A co to jest ZLIŃCZOWAĆ?
>
> Ania
Dobrze, przepraszam - zlinczować, lepiej? ehh...

--
Wojciech Gawrys (Vidar)

97. Data: 2005-10-19 18:18:01

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dj58o5$7fr$1@atlantis.news.tpi.pl>,
JerzyN <0...@m...pl> wrote:

> Nie, poziom tryptofanu raczej.

Jednak raczej serotoniny, to ona jest neuroprzekaźnikiem, nie tryptophan.

Władysław

98. Data: 2005-10-19 18:55:15

Od: Vidar <w...@b...netatonce.spamu.net> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

(ciach...)

> Ja na obyczaje tej grupy, to to jest małe przekomarzanie się. Na żartach
> się nie znasz?
>
> Władysław

Na żartach się znam, ale często to "małe przekomarzanie się" zakrawa na
coś zupełnie innego.

Chodzi mi o to, że jak ktoś się dzieli przepisem, to może podziękować
należy a nie czepiać się drobiazgów jak literówki, czy celowe
zdrobnienia. Często takie właśnie przekomarzanie się jest dość uciążliwe
jak się tutaj zagląda po to, żeby przeczytać kolejny ciekawy przepis od
K.T. bądź M.B.

Być może się czepiam, ale ta grupa nie nazywa się pl.rec.ortografia ani
pl.rec.gramatyka. Uważam też, że poziom tej grupy powinien być
przynajmniej nieco wyższy niż komentarze rodem z onetu...

--
Wojciech Gawrys (Vidar)

99. Data: 2005-10-19 19:34:21

Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pl.rec.gramatyka. Uważam też, że poziom tej grupy powinien być
> przynajmniej nieco wyższy niż komentarze rodem z onetu...

Wiesz, na poziom wpływa również ortografia i gramatyka. Przyznasz chyba, że
teksty nie łamiące ich zasad czyta się łatwiej i przyjemniej.

Pedro.

PS. Dla porównania:
wiesh na poziom wplywa ruwnierz ortografeńka ... i gramatyczka ..........
texty nie łamionce ih zasad sie czyta fajowiej , nie!!!!

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@m...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwd<vgy;split??;$=-=$=;whil

100. Data: 2005-10-19 19:51:37

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Jastrzebski" <p...@a...man.lublin.pl> napisał w
wiadomości news:dj673t$dmv$2@news.lublin.pl...
> PS. Dla porównania:
> wiesh na poziom wplywa ruwnierz ortografeńka ... i gramatyczka
> texty nie łamionce ih zasad sie czyta fajowiej , nie!!!!

Noooooo! Superosko czyta siem takie fajniusie

Ania
--
***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********

kupic zapach ananasowy