candy

1. Data: 2001-09-03 12:11:33

Temat: candy
Od: Roman Osiłko <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej co myslicie o pralce Candy dokladnie model 840 XTR

AK

1. Data: 2001-09-03 12:56:30

Temat: Re: candy
Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Roman Osiłko <a...@f...onet.pl> wrote:

>Hej co myslicie o pralce Candy dokladnie model 840 XTR
>
>AK

ja mam candy. dobra, ma jedna wade konstrukcyjna: pobiera wode, potem
jest dluga faza grzania, a dopiero potym zaczyna sie obracac. jezeli
bym uzywal proszku, to by przez dlugi czas lezal nie rozpuszczonny na
ubraniach. ale ja uzywam plynu, ktory wstawiam w plastikowej szklance,
wiec nie ma problemu.

1. Data: 2001-09-03 13:00:18

Od: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jack Szaniawski <i...@n...com> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:j...@4...com..
.

> ja mam candy. dobra, ma jedna wade konstrukcyjna: pobiera wode, potem
> jest dluga faza grzania, a dopiero potym zaczyna sie obracac.

Posiadam pralke Candy od ponad roku. Nie wiem co oznacza symbol 840. Moja
pralka jest waska (34 cm), 800 obrotów z mozliwoscia redukcji do 400,
ladowana z przodu, poj. 4,5 kg. Jestem bardzo zadowolona. Moja pobiera wode
i od razu zaczyna sie obracac. Woda grzana jest w trakcie. Piore dosc duzo i
czesto, w tym bardzo czesto mam niepelne wsady. Poprostu jestem za leniwa na
pranie reczne. Dodam, ze pralka jest naprawde cicha, przy zamknietych
drzwiach od lazienki nic nie slychac, zaczyna byc cokoloiwek slychac dopiero
przy wirowaniu, pod warunkiem, ze w mieszkniu nie jest wlaczny tv lub radio.

Joanna

1. Data: 2001-09-03 14:01:52

Od: Roman Osiłko <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta jest na 4,5 kg gleboka na 40 cm
wirowanie 800 z mozliwoscia redukcji, do tego program rapid (szybsze pranie)
i takie tam

1. Data: 2001-09-03 21:11:07

Od: Agata Wasilewska <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> [...]
> i od razu zaczyna sie obracac. Woda grzana jest w trakcie. Piore dosc duzo i
> czesto, w tym bardzo czesto mam niepelne wsady.

Tak z ciekawosci: ile czasu trwa pranie? Ja mam jakis podobny model
(moze troche nowszy, bo kupiona niedawno) i u mnie najkrotsze pranie
tkanin sztucznych trwa grubo ponad godzine. Troche mnie to niepokoi.
Pralka ma program 32 minuty i on rzeczywiscie tyle trwa, ale kazdy inny
potwornie dlugo.

--
Agata

1. Data: 2001-09-04 06:32:58

Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Wasilewska" <a...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tkanin sztucznych trwa grubo ponad godzine. Troche mnie to niepokoi.
> Pralka ma program 32 minuty i on rzeczywiscie tyle trwa, ale kazdy inny

Ja mam model Holliday 800. Program zwykły faktycznie trwa ponad godzinę.
Sporo ponad. Program szybki (7) tak niecałą godzinę (45 min.).

Janusz

1. Data: 2001-09-04 08:23:41

Od: "Pete" <N...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Wasilewska" <a...@t...com.pl> w wiadomości
news:3B93F1EB.D477AD8E@triger.com.pl napisał(a)...

> [...]
> tkanin sztucznych trwa grubo ponad godzine. Troche mnie to niepokoi.
> Pralka ma program 32 minuty i on rzeczywiscie tyle trwa, ale kazdy inny

Coz, na to niewiele poradzisz. Chyba ze masz przycisk oznaczony "R"
zdaje sie pierwszy od gory. Tym przyciskiem mozesz skrocic kazdy program.
[oprocz rapid of coz ;-) ]

Pete

1. Data: 2001-09-04 08:49:22

Od: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Sokołowski <j...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9n1sf7$o5n$...@n...tpi.pl...

> Ja mam model Holliday 800. Program zwykły faktycznie trwa ponad godzinę.
> Sporo ponad. Program szybki (7) tak niecałą godzinę (45 min.).

Mam ten sam model. Dzisiaj sprawdziłam. Proigram szybki (7), zresztą używany
przeze mnie najczęściej, trwa dokładnie 40 minut.

Joanna

Gdzie w Rzeszowie bramy odsuwane i furtki
Szukam pracy - mgr inż. elektryk
Osuszenie budynku (pilne)
zeliwne grzejniki
hyraulika - usługi