casus zdemaskowany [OT]

51. Data: 2004-02-02 10:33:48

Temat: Re: casus zdemaskowany [OT]
Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-01 00:03, Użytkownik Kaja napisał:

> Jak Ci zależy, żeby było dłużej i jeszcze dokładniej, to pojedź do gabinetu
> tego lekarza. W kolejce nie będziesz czekała, bo pacjentów prawdopodobnie
> mało i dlatego jest czas na długie pisanie i reklamowanie się.

Zanim nastepnym razem cos napiszesz na grupe zastanow sie kilka razy...
to pomaga - uwierz mi
poza tym nie wprowadza niepotrzebnego zametu na grupie.

Ja akurat wybralam sie do gabinetu i jedyne w czym moge ci przyznac
racje, to rzeczywiscie BYLO "dluzej"
raz - czekanie w kolejce
dwa - rzeczowe wyjasnianie kazdego mojego, nawet najglupszego pytania

i nie pisze tu jako znajoma casusa ale pacjentka, ktora lekarza wybrala
swiadomie.

a caly ten cyrk ze "zdemaskowaniem" jest zalosny.
naprawde wystarczylo napisac do goscia na priv a on podalby ci wszystkie
dane.. po co wywazac otwarte drzwi???
ale to juz OT

b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

52. Data: 2004-02-02 13:05:16

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 02 Feb 2004 11:33:48 +0100, na pl.sci.medycyna, *bella*
<news:bvl8m5$6ps$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> a caly ten cyrk ze "zdemaskowaniem" jest zalosny.
> naprawde wystarczylo napisac do goscia na priv a on podalby ci wszystkie
> dane.. po co wywazac otwarte drzwi???

Czy Tobie coś odbiło, czy co, żeby zwalać na mnie taką robotę demaskowania
jakiegoś człowieczka?
Przecież to nie ja go/jego strony szukałam i znalazłam, tylko zupełnie ktoś
inny.Ładnie to tak zwalać na mnie? Przeprowadź teraz dochodzenie/cofnij
się, przeczytaj pierwszy post w tym wątku. Chyba, że udajesz głupią.
Mnie ten człowiek i każdy inny virtual tyle interesuje co zeszłoroczny
śnieg. Pisałam już o tym wcześniej.

Kaja

53. Data: 2004-02-02 14:43:44

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-02 14:05, Użytkownik Kaja napisał:

> [...]
> się, przeczytaj pierwszy post w tym wątku. Chyba, że udajesz głupią.
> Mnie ten człowiek i każdy inny virtual tyle interesuje co zeszłoroczny

czytaj ze zrozumieniem i zanim cos napiszsz przemysl kilka razy juz ci
to pisalam ..

cytat ktory przytoczylas odnosil sie do calego watku - nie chcialam
pisac niepotrzebnie nastepnego postu i w tym wyrazilam swoja opinie na
temat tego watku

no ok moglam napisac

"a caly ten cyrk ze "zdemaskowaniem" przez Mosley Hicks jest zalosny... "

ale wydawalo mi sie ze to jasne...
no ale jak widac nie dla kazdego

nie odpisuj
bo naprawde nie chce mi sie ciebie czytac

54. Data: 2004-02-02 16:10:50

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajnie, że jest z Rzeszowa. Musze się wybrać, bo coraz gorzej widze.

a ja żałuje, ze nie ze Szczecina... :(

55. Data: 2004-02-02 16:16:08

Temat: Re: casus zdemaskowany - odpowiedz casusa
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Casusie!Podsumowując wszystko będziemy wdzieczni za dalsze porady, niech Cię
reka boska chroni od rezygnacji z udzielania porad na grupach ;) Pozdrawiam
Aneta

56. Data: 2004-02-02 18:24:32

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

57. Data: 2004-02-02 23:08:23

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 02 Feb 2004 15:43:44 +0100, na pl.sci.medycyna, *bella*
<news:bvlnao$d7g$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
>
> cytat ktory przytoczylas odnosil sie do calego watku - nie chcialam
> pisac niepotrzebnie nastepnego postu i w tym wyrazilam swoja opinie na

To trzeba było było odpisać Mosley'owi, a nie mnie.

> no ok moglam napisac
> "a caly ten cyrk ze "zdemaskowaniem" przez Mosley Hicks jest zalosny... "

Tak, trzeba było napisać.
Gdybyś tak napisała, poparłabym Twoją wypowiedź, a dlaczego to już wiesz, a
jak nie wiesz, to napiszę: w moim mieście większość, ale cywilizowanych
ludzi korzysta z magli elektrycznych. Nie intetesują się plotami i
donosami, a już szczególnie szpiegowaniem.

> nie odpisuj
> bo naprawde nie chce mi sie ciebie czytac

Nie powinnam Twojego postu czytać, ale skoro przeczytałam, to natychmiast
odpisuję.

Kaja

58. Data: 2004-02-03 00:04:35

Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:zwwcke91zpma$.hotq1di9qmmc$.dlg@40tude.net...

> Jak widać, niektóre cechy rozkładają się log-normalnie...

Daj spokój, tego to już kaja nigdy nie zrozumie:)

59. Data: 2004-02-03 07:20:44

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

>chodzi o wirtualna emeryture

To akurat zrozumiałam mimo że jestem blondynką
agatka

60. Data: 2004-02-03 08:22:17

Od: "meggi" <meggi@post_NO_SPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> a ja żałuje, ze nie ze Szczecina... :(

a ja zaluje, ze nie z Warszawy... :(

pzdr.
meggi

informacja dla osob z chorobami wątroby i przewodu pokarmowego
Egzamin na medycynę
Egzamin na medycynę
Zapraszamy do współpracy
Nadwzrocznosc u 10m-ego dziecka