cd ..ARISTON AVSF109

1. Data: 2006-02-25 11:58:11

Temat: cd ..ARISTON AVSF109
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda ze nikt nie chce mi pomoc :(
Napisze co sie dzisiaj stalo ....
Plyn pobral normalnie ale zato nie odwirowywala praleczka (moze za duzo
wrzucilem - narzuta i dwie poduszki (nie poszewki))
Jutro robie ostatnia probe a w pn chyba tel do serwisu
A moze to tylko jakas pomylka programatora :))))

2. Data: 2006-02-25 13:59:40

Temat: Re: cd ..ARISTON AVSF109
Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Szkoda ze nikt nie chce mi pomoc :(

A co mamy Ci napisać? Że nie powinno tak być i żeby zgłosić usterkę do
serwisu? Ja o fabryce Ariston/Indesit rozpisywałem się nie raz i dlatego nie
dziwią mnie takie "kwiatki".
Masz szczęście przynajmniej, że jeszcze jest gwarancja. :)

3. Data: 2006-02-25 19:16:39

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No nie da sie ukryc ze zostaje mi jeszcze ta gwarancja :)

A do marki to masz racje juz wiecej nic nie kupie aristona Dobrze ze to
chociaz jedyny sprzet tej marki jaki posiadam :)))

4. Data: 2006-02-27 10:58:54

Od: "kula ;-\)" <nie_m@m_maila.com> szukaj wiadomości tego autora

MrOwA wrote:
> [...]
> Jutro robie ostatnia probe a w pn chyba tel do serwisu
> A moze to tylko jakas pomylka programatora :))))

Mam prawie taką samą tyle że bez wyświetlacza. W niektórych opcjach programu
jak wybierzesz pranie delikatne lub coś podobnego (opcja niepogniecionego
prania) - nie pamiętam dokładnie - pranie po płukaniu się zatrzymuje i
pralka mruga światełkiem. Też na początku się zastanawiałem co to i
wcisnąłem to co mrugało - praleczka po chwili zaczęła normalne
odwirowywanie.
Daj znać czy to to, czy bez serwisu się nie dało.

Paweł

renowaja wanny żeliwnej
ile kosztuje dom?
Proplem/Usterka Ariston AVSF109