ile kosztuje dom?

1. Data: 2006-02-24 21:40:11

Temat: ile kosztuje dom?
Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcielibyśmy kupić dom. Mój mąż twierdzi, że ponizej 300.000 nie ma szans.
Czy ktoś z Was wybudował dom za mniej pieniędzy, ewentualnie, czy
słyszeliście o wiarygodnych firmach, które budują za mniejszą sumę? Działkę
mamy.

Pozdrawiam
Gosia

2. Data: 2006-02-25 03:19:38

Temat: Re: ile kosztuje dom?
Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktoś z Was wybudował dom za mniej pieniędzy, ewentualnie, czy
> słyszeliście o wiarygodnych firmach, które budują za mniejszą sumę?

Wszystko zależy jaki duży ten dom i w jakim standardzie. Bo 100m2 za można
zbudować nawet za 200tys.

3. Data: 2006-02-25 05:58:31

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoś z Was wybudował dom za mniej pieniędzy, ewentualnie, czy
> słyszeliście o wiarygodnych firmach, które budują za mniejszą sumę?

Polecam targi budowlane Interbud Łódź, potrwają do niedzieli, ja spotkałem
kilkanaście firm z ofertami mniej więcej 1800zł/m2, ale są to domy drewniane
szkieletowe. Dało by się to powtórzyć w technologii murowanej ale dom musiał
by stanąć systemem gospodarczym z bardzo dużym nakładem pracy własnej. Dom
mały max 120m2 parterowy, bez fanaberii i komplikacji bryły.

4. Data: 2006-02-25 10:51:09

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z Was wybudował dom za mniej pieniędzy, ewentualnie, czy
> słyszeliście o wiarygodnych firmach, które budują za mniejszą sumę?

Zależy w jakim mieście. Ceny są różne w różnych częściach kraju.
Można także napotkać tzw. okazje. :-) Trzeba tylko wytrwale szukać.
Polecam:
http://www.gratka.pl/dom/index.phtml
http://www.gratka.pl/dom/index.phtml
http://nieruchomosci.onet.pl/pl/nieruchomosci/onet.a
sp
http://www.oferty.net/wyszukiwarka/?typ=d
Plus tematyczne forum Gazety.
I.

5. Data: 2006-02-25 11:25:24

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dtpcqc$unl$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> Zależy w jakim mieście. Ceny są różne w różnych częściach kraju.
> Można także napotkać tzw. okazje. :-) Trzeba tylko wytrwale szukać.
Dziękuję, już dodałam do ulubionych.
G.

6. Data: 2006-02-26 12:38:08

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> szans. Czy ktoś z Was wybudował dom za mniej pieniędzy, ewentualnie,
> czy słyszeliście o wiarygodnych firmach, które budują za mniejszą

Dom w dobrym standarcie wybudujesz za ok 3000 za m2.Wszystko zalezy
jakie masz wymagania.Ja jednak miedzy bajki bym włozyło kupno domu za
300.000zł.Oczywiscie zalezy jaki metraz

7. Data: 2006-02-26 19:30:48

Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakie masz wymagania.Ja jednak miedzy bajki bym włozyło kupno domu za
> 300.000zł.Oczywiscie zalezy jaki metraz

a ja powiem tak na dalekiej północy.. przy granicy z Rosja można kupic dom
za 100 tys ok 150 m2 w całkiem dobrym stanie i z całkiem sporą działką

8. Data: 2006-02-26 19:48:06

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jarojk" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> a ja powiem tak na dalekiej północy.. przy granicy z Rosja można kupic dom
> za 100 tys ok 150 m2 w całkiem dobrym stanie i z całkiem sporą działką

Bo w zależności od regionu kraju ceny materiałów i ziemi są bardzo różne. Za
cenę domu w Wa-wie, w Łodzi możnaby kupić 2 podobne domy...
I.

9. Data: 2006-02-26 20:38:50

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dtt0l4$ho2$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> Bo w zależności od regionu kraju ceny materiałów i ziemi są bardzo różne.
> Za cenę domu w Wa-wie, w Łodzi możnaby kupić 2 podobne domy...

ale koszt budowy domu raczej tak bardzo się nie różni. Chyba.
G.

10. Data: 2006-02-26 23:38:07

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale koszt budowy domu raczej tak bardzo się nie różni. Chyba.

Koszt ekipy w zależności od rejonu kraju może być różny, materiały też mogą
się różnić. Nawet składy budowlane w jednym mieście mogą mieć różne ceny.
Poza tym, można wybudować dom z bardzo różnych jakościowo materiałów, co też
przecież przekłada się na cenę. Tak naprawdę nie ma szans, by Ci ktoś
powiedział, ile Cię może wynieść budowa domu. Zwłaszcza, że nawet nie
podałaś, jaki region kraju, jaka powierzchnia, w jakiej technologii ma być
wybudowany itp. Nawet, jak bedziesz już mieć kosztorys, to realne nakłady
też będą inne, niż założone. Są przecież tzw. koszty nieprzewidziane, a
często nawet nieprzewidywalne. ;-) Zazwyczaj trzeba doliczyć 10-30%
założonego budżetu.
Zajrzyj tutaj: http://forum.gazeta.pl/forum/0,53940,2479098.html
I.

Proplem/Usterka Ariston AVSF109
proszę o pomoc w rozszyfrowaniu :)
jaki proszek piorący ?
reklamacja kabiny prysznicowej - jak?
Pranie wełny w automatach (Electrolux EWT 1026)