cd. przyjazni i zazdrosci...

1. Data: 2005-01-12 18:09:04

Temat: cd. przyjazni i zazdrosci...
Od: "Sarna" <S...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Niektorzy moze pamietaja stary watek a moze nie....W kazdym razie ciag
dalszy jest taki, ze wyrzucilam przyjaciolce prosto w oczy proby flirtowania
z moim mezem -potwierdzone zrezszta przez malzonka.Ona na to, ze ja powinnam
sie leczyc,( nie obwiniajac przy tym zupelnie meza) ze to ja mam paranoje i
ze zrywa ze mna kontakty.Pytanie brzmi, czy to jest reakcja winowajcy, czy
przeciwnie ?

Sarna

1. Data: 2005-01-12 19:02:51

Temat: Re: cd. przyjazni i zazdrosci...
Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Sarna rzecze:
[..]
> ze zrywa ze mna kontakty.Pytanie brzmi, czy to jest reakcja winowajcy, czy
> przeciwnie ?

Na pewno nie przyjaciółki.

A jak to mówią "strzeż mnie Panie przed fałszywymi przyjaciółmi bo z
wrogami sam sobie poradzę" :)

pozdrawiam
Arek

--
www.hipnoza.info

1. Data: 2005-01-12 19:42:38

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sarna; <41e567bd$0$14594$e...@p...plus.ne
t> :

> [...]
> ze zrywa ze mna kontakty.Pytanie brzmi, czy to jest reakcja winowajcy, czy

To może być również reakcja osoby niekontrolującej swojego zachowania.

Flyer - nie jestem specjalistą
--
Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

1. Data: 2005-01-12 21:52:26

Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-01-12, Sarna <S...@h...com> wrote:
> [...]
> ze zrywa ze mna kontakty.Pytanie brzmi, czy to jest reakcja winowajcy, czy

Dobrze tak cipie , zostaw ja i wroc do meza , bedzie musiala znalezc inna
partnerke

1. Data: 2005-01-13 03:24:48

Od: "Sarna" <S...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sarna" <S...@h...com> wrote in message
s.net...
> [...]
> ze ja powinnam sie leczyc,( nie obwiniajac przy tym zupelnie meza) ze to
> ja mam paranoje i ze zrywa ze mna kontakty.Pytanie brzmi, czy to jest

Eh, znowu zamieszalam z tych emocji...Pytanie mialo byc; Czy po takiej
reakcji moge wyciagnac wniosek, ze czuje sie winna czy przeciwnie (bo
pewnisci nie mam co do jej intencji)

1. Data: 2005-01-13 09:27:21

Od: vey_very_mad_cruella <n...@m...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2005 18:09:04 -0000, Sarna napisał(a):

> proby flirtowania
> z moim mezem -potwierdzone zrezszta przez malzonka.

imo niektorzy ludzie po prostu maja taki charakter, sa flirciarzami, nie
zdajac sobie czasem zupelnie z tego sprawy a czasem zdajac ale nie
rozumiejac ze sa granice ktore dla innych sa nieprzekraczalne. przyjaciolka
mogla nie robic tego w zlej wierze, bo takie osoby nie robia tego w celu
zeby kogos uwiesc, rozbic czyjas rodzine itp, one po prostu maja to
wpoisane w swoiej zachowanie, btw, nie jestem specjalista pisze z
doswiadczenia z otoczenia a takze dlatego ze tez mam podobny charakter
aczkowliek w niewielkim zakresie

--
"Zawsze trzeba podejmować ryzyko. Tylko wtedy uda nam się pojąć, jakim
wielkim cudem jest życie, gdy będziemy gotowi przyjąć niespodzianki jakie

1. Data: 2005-01-13 09:48:09

Od: Gandalf the Pink <GandalfDaPink@R'Han.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12.01.2005 Sarna <S...@h...com> napisał/a:
> Pytanie brzmi, czy to jest reakcja winowajcy, czy
> przeciwnie ?

Co Ci da odpowiedz ktoregokolwiek z grupowiczow?

--
G -=gandalf.uczucia.com.pl=-

Niektórzy ludzie żyją tylko dlatego, że zabicie ich byłoby nielegalne.

1. Data: 2005-01-13 09:50:13

Od: Gandalf the Pink <GandalfDaPink@R'Han.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13.01.2005 Sarna <S...@h...com> napisał/a:
> Pytanie mialo byc; Czy po takiej
> reakcji moge wyciagnac wniosek, ze czuje sie winna czy przeciwnie (bo
> pewnisci nie mam co do jej intencji)

Nie jest Twoja przyjaciolka. I to Ci powinno wystarczyc. Jezeli odeszla
od Ciebie zrywajac wszelkie kontakty, to znaczy, ze nawet jesli nie
zrobila tego o co ja podejrzewasz, to moglaby to zrobic.

--
G -=gandalf.uczucia.com.pl=-

Kiedy tylko ktoś mi mówi "miłego dnie", odpowiadam:
"Przykro mi, mam inne plany"

--- Sir Peter Ustinov

1. Data: 2005-01-13 11:05:51

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Gandalf the Pink<GandalfDaPink@R'Han.com>

> Co Ci da odpowiedz ktoregokolwiek z grupowiczow?

Jak to co?
Pożywkę.

P.
--
S.A.U.L.O
Synthetic Artificial Unit Limited to Observation

1. Data: 2005-01-13 13:33:25

Od: "Sarna" <S...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Gandalf the Pink" <GandalfDaPink@R'Han.com> wrote in message

> Co Ci da odpowiedz ktoregokolwiek z grupowiczow?

niestety masz racje, cala ta pisanina jest bez sensu...

> --
> G -=gandalf.uczucia.com.pl=-
>
> Niektórzy ludzie żyją tylko dlatego, że zabicie ich byłoby nielegalne.

chodzi o tego arnolda...
tata - pomocy
Usenetowa zawiść
aktorzy