cellulit

1. Data: 2000-07-17 11:10:43

Temat: cellulit
Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy komus z Was udalo sie trafic na SKUTECZNY krem czy inny srodek na
cellulitis? Jak dotad wyprobowalam Avon, Eris i Vichy i efekty raczej zadne.
Asia

2. Data: 2000-07-17 14:01:52

Temat: Re: cellulit
Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, nie spojrzalam na wczesniejsze posty!
Asia :)

3. Data: 2000-07-17 17:29:42

Temat: Odp: cellulit
Od: "profesor doktor Wiktor Wektor" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <j...@h...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy komus z Was udalo sie trafic na SKUTECZNY krem czy inny srodek na
> cellulitis? Jak dotad wyprobowalam Avon, Eris i Vichy i efekty raczej

Psychoterapia.
Mysle ze takimi glupotami jak cellulitis nie warto sobie zaprzatac glowy no
i szkoda kasy na medykamenty.

4. Data: 2000-07-18 17:23:20

Od: "Kamil Nowak" <k...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> Psychoterapia.
> Mysle ze takimi glupotami jak cellulitis nie warto sobie zaprzatac glowy
no
> i szkoda kasy na medykamenty.

Ale asia pytala o co innego: o CELLULIT, cellulitis to stan zapalny tego
pierwszego a wiec jest sie czym przejmowac.

pozdrawiam
Kamil Nowak, a wlasciwie Asia Nowak ;-)

5. Data: 2000-07-18 17:34:01

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A widziałaś plakaty Vichy?
co tam jest napisane?
Czy nie że przyczyną Celulitisu jest glukoza?
Dlatego ten ich krem ma w sobie jakieś blokery glukozy.

Jeśli tak, to zamiast smarować się kremem za 100 zł proponuję zmień
zasilanie organizmu.
Zamiast jeść wszystkie te kluchy, bułki, chleb, ryż daj organizmowi czystą
energię bez węglowodanów czyli tłuszcz. Do tego białko zwierzęce czy
kolagen, a twoja skóra będzie sliczna gładka i zdrowa.
Pozdrawiam
Jacek
PS polecam stronę http://republika.pl/ikoiko
tam się dowiesz czemu chorujesz i jak temu zapobiec

6. Data: 2000-07-18 22:38:18

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: Jacek <o...@p...com>

> [...]
> energię bez węglowodanów czyli tłuszcz. Do tego białko zwierzęce czy
> kolagen, a twoja skóra będzie sliczna gładka i zdrowa.

Przepraszam za wcięcie się w dyskurs. Ale gadał ślepy o kolorach. Mam
celulit jakkolwiek się on pisze, od momentu urodzenia kochanych bachorków.
Nie jem makaronów, tłuszczu i węglowodanów w róznistej postaci.
Może moja skórka jest jak d... niemowlecia, ale jedynie po ciemaku.
Smarowałam się toną paskudztw. Już się chyba poddam, bo mam dosyć katowania
biednej duszyczki.
Pozdrawiam serdecznie
Monia

---
KANCELARIA JACHNICKI & PARTNERZY < Niekonwencjonalny
i szybki odzysk naleznosci w kraju i za granica. www.jachnicki.com.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

7. Data: 2000-07-20 11:13:47

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <009901bff107$49eb84a0$12cba0d4@tbujak>,
"Monika Bujak" <b...@k...net.pl> wrote:

> [...]
> Może moja skórka jest jak d... niemowlecia, ale jedynie po ciemaku.
> Smarowałam się toną paskudztw. Już się chyba poddam, bo mam dosyć

Oj, Monika, toz to o diete optymalana chodzi...Znaczy sie o diete
Kwasniewskigo.
Iwa

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

8. Data: 2000-07-20 15:33:49

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: Iwa <i...@m...com>

> katowania
>
> Oj, Monika, toz to o diete optymalana chodzi...Znaczy sie o diete
> Kwasniewskigo.

Serce ty moje jedyne, toż juz pisałam (cię jeszcze nie było), nie mogę nawet
wąchać tłuszczu bo trzusteczka wyskakuje z rozkoszy.
Pozdrawiam serdecznie
Monia

---

9. Data: 2000-07-20 16:32:52

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Monika Bujak <b...@k...net.pl> wrote in message

> [...]
nawet
> wąchać tłuszczu bo trzusteczka wyskakuje z rozkoszy.
Ciekawe co ma trzustka do tłuszczu?
Moze poprostu po tluszczu masz kolke watrobowa?
A to by znaczylo ze moze juz masz garsc kamieni zolciowych w woreczku,
Pozdrawiam
Jacek

10. Data: 2000-07-20 22:00:31

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: Jacek <o...@p...com>

> nawet
> Ciekawe co ma trzustka do tłuszczu?
> Moze poprostu po tluszczu masz kolke watrobowa?

Naprawdę mozna jeść tłuszcze i smażeliny z chorowitą trzusteczką?
Ciekawostka!
Pozdrawiam serdecznie
Monia

---