cellulit

11. Data: 2000-07-21 19:44:13

Temat: Re: cellulit
Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <008301bff294$4b9809c0$12cba0d4@tbujak>,
"Monika Bujak" <b...@k...net.pl> wrote:

> From: Jacek <o...@p...com>

> Naprawdę mozna jeść tłuszcze i smażeliny z chorowitą trzusteczką?
> Ciekawostka!
> Pozdrawiam serdecznie
> Monia
Jak tylko Jacek odpowie Ci jak jesc tluszcze i smazeliny, to na nasze
pierwsze spotkanie zrobie smalec wg mojego tescia (z grzybami -
pyyycha), golonke, boczuszek ze smazonymi ziemniaczkami a na przystawke
wybor serow bialych i zoltych (mniammmm, mniammmmm) - tak z 60 do 80%
tluszczu. Na deser zas jogurt firmy Zott - Sahne - min 6.2% tluszczu z
exstra duzymi kawalkami owocow. No i jeszcze cos tam wymysle.
Iwa

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

12. Data: 2000-07-21 22:01:13

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: Iwa <i...@m...com>

> [...]
> pierwsze spotkanie zrobie smalec wg mojego tescia (z grzybami -
> pyyycha), golonke, boczuszek ze smazonymi ziemniaczkami.

Nie sądziłam, że mnie tak bardzo nie lubisz :-((((
Ja od zapachu tłuszczyku dostaję torsji. Powaga! Nie jest to sprawa
nielubienia ale trzusteczki.
Pozdrawiam serdecznie
Monia

---
KANCELARIA JACHNICKI & PARTNERZY < Niekonwencjonalny
i szybki odzysk naleznosci w kraju i za granica. www.jachnicki.com.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

13. Data: 2000-07-22 20:01:14

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <004101bff35d$8de89000$11cba0d4@tbujak>,
"Monika Bujak" <b...@k...net.pl> wrote:

> [...]
>
> Nie sądziłam, że mnie tak bardzo nie lubisz :-((((
> Ja od zapachu tłuszczyku dostaję torsji. Powaga! Nie jest to sprawa
No dobra. Zmieklam. Przyzadze pyszne surowki. I zrobimy sobie jakis
maly zabieg kosmetyczny na skore udek, bo w koncu to ten temat i musze
do niego wrocic, bo zrobilo sie tak kuchennie... No to do zobaczenia.
Iwona

14. Data: 2000-07-27 21:38:07

Od: "Deibral" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A ja Panie kochane zapraszam was na silownie. Troche wysilku i potu i
problemy same znikna...:-)

15. Data: 2000-07-30 14:41:09

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <3980ab77$1@news.vogel.pl>,
"Deibral" <d...@p...com> wrote:
> A ja Panie kochane zapraszam was na silownie. Troche wysilku i potu i
> problemy same znikna...:-)

Chodze na basen. Jak tylko moge :-) Ale po dziecku zostalo mi jeszcze 6
/7 kg do zrzucenia i "skorka pomaranczowa" sama zniknie!

16. Data: 2000-08-29 18:37:48

Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy
Wczoraj przygotowywałem kolagen. Skórki ze słoniny. Jak je przygotować? Skórki
pokrojone na niewielkie kawałki gotuję przez 1,5 godziny. Następnie wszystko
mielimy przez maszynkę
elektryczną by było łatwiej. Do zmielonej masy wlewamy pozostalą wodę.
mieszamy i rozlewamy do wszcześniej przygotowanych pojeminiczków plastikowych.
Stosunek masy skórek do wody najlepiej 1 : 1 . Po niedługim czasie wszystko
zastygnie. Stworzy się galaretkowata masa, którą z powodzeniem , aż do zużycia
możemy przechowywać w lodówce.
Do czego mzna dodać ten wspaniały kalogen ? Do wszelkiego rodzaju zup
jarzynowych
jako gęstnik do gulaszy zamiast zasmażki. Do flaczków, bigosu oraz według
własnego uznania wszędzie tam gdzie to jest możliwe. Jest to produkt bezwonny
i zepsuje samaku żadnej potrawie. Radzę spróbować, lub prznajmniej w razie
potrzeby polecić tę recepturę potrzebujacym pacjentom. Morgano

a twoja skóra będzie sliczna gładka i zdrowa.

17. Data: 2000-08-29 18:41:45

Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Bujak <b...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:007801bff25e$4710e380$12cba0d4@tbujak...

> [...]
>
> Serce ty moje jedyne, toż juz pisałam (cię jeszcze nie było), nie mogę nawet
> wąchać tłuszczu bo trzusteczka wyskakuje z rozkoszy.
To dlaczego dopusciłaś do tego by toja trzusteczka była tak zmanierowana.
Zrezygnuj z węglowodanów a Twoja trzusteczka z wdzięczności będzie Ci bardzo
wdzięczna. Nawet nie będziesz wiedziala, że istnieje do końca życia. Będziesz
sie tak czuła jak po przeprowadzeniu jakieś kosmicznej operacji. Dzięki czemu?
To już wiesz! Morgano

18. Data: 2000-08-29 21:05:36

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: MORGANO <m...@p...onet.pl>

> To dlaczego dopusciłaś do tego by toja trzusteczka była tak zmanierowana.
> Zrezygnuj z węglowodanów a Twoja trzusteczka z wdzięczności będzie Ci
bardzo
> wdzięczna.

Słońce ty moje. Przeczytaj dokładnie pościk i dowiesz się, że nie spożywam
węglowodanów. Gardzę kluchami, pyzami ciastkami i tego typu cudami.
Trzusteczka natomiast została naruszona przez ciążę słoniową jak sam
stwierdził mój zaufany lekarzyk. Syn ważył 4600 a ciążę przenosiłam 2
tygodnie. W tak zwanym międzyczsie skubaniutki zdołał skutecznie skopać mi
trzustkę. Dosłownie skopać.
To w takim razie co mam spożywać? Madrości ty moje jedyne.
Pozdrawiam serdecznie
Monia

!!! Najlepszy ZEWNETRZNY modem w Polsce !!!
Modem ZyXEL Omni 56K za 272,95 zl http://www.promocja.kki.pl

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

hormony - pytanie