cellulitis

1. Data: 2002-08-02 07:10:33

Temat: cellulitis
Od: "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam zgromadzonych.
Proszę o jakieś sprawdzone wskazówki, które pomogą mi w walce z tym
obrzydlistwem. Mam już dość. Biegam, pływam, gimnastykuję się, wcieram
wszystkie balsamy i żele, jakie udało mi się znaleźć na rynku. Robię to
wszystko od długiego czasu, a efekty są żałosne. Może ktoś się orientuje,
ile kosztuje liposukcja?
Pozdrawiam,
amanita

1. Data: 2002-08-02 07:41:44

Temat: Re: cellulitis
Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wszystkie balsamy i żele, jakie udało mi się znaleźć na rynku. Robię to
> wszystko od długiego czasu, a efekty są żałosne. Może ktoś się orientuje,

Słyszałam, że dobre efekty w walce z cellulitem przynosi drenaż limfatyczny.
Koszt jednego zabiegu to jakieś 150 zł. W zależności od stopnia
zaawansowania cellulitu, pozbywa się go po 10-15 zabiegach. Diagnozę stawia
się przy pierwszej konsultacji ze specjalistą, więc istnieje raczej niskie
ryzyko ciągłego topienia pieniędzy w daleką przyszłość ;))

Pozdrawiam,
Anastazja

1. Data: 2002-08-02 18:15:47

Od: "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margaretka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości

> Moja koleżanka stosuje ocet jabłkowy, ale nie wiem na ile jest to
skuteczny
> sposób. :-)

Hmm, a co ona robi z tym octem?? Pije???;);)

1. Data: 2002-08-02 20:03:39

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "margaretka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> wiadomości

> skuteczny
>
> Hmm, a co ona robi z tym octem?? Pije???;);)

Smaruje udka :-)
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

1. Data: 2002-08-03 20:54:21

Od: "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Smaruje udka :-)
> Pozdrawiam m a r g a r e t k a

> Sprobuje. Co mi szkodzi;) Prosze o wiecej!!!!!!!
Pozdrawiam tez.

1. Data: 2002-08-03 22:24:17

Od: "jinxia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik margaretka <b...@w...pl> w artykule news:aiefpv$ofj$1@news2.tpi.pl
napisał...

> Moja koleżanka stosuje ocet jabłkowy, ale nie wiem na ile jest to
skuteczny
> sposób. :-)

Witam wszystkich serdecznie
hm a mam pytanko jak zdobyc ocet jablkowy bo w sklepach nie widzialam:)

pozdrowienia
jinx

1. Data: 2002-08-04 08:47:11

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jinxia" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> skuteczny
>
> Witam wszystkich serdecznie
> hm a mam pytanko jak zdobyc ocet jablkowy bo w sklepach nie widzialam:)

W sklepach spożywczych jest na pewno, musisz pochodzić.
Zajrzyj do Inter Marche.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

Krem/żel/woda po goleniu.
LES GOUACHES DE CHANEL- Cienie