do Kasika (pyt. o paznokcie)

1. Data: 2002-08-01 18:31:34

Temat: do Kasika (pyt. o paznokcie)
Od: "Anka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiu!
W poscie "Witam" napisałas takie zdanie:

naprawde mozna KAZDE paznokcie doprowadzic do
porzadku i wychodowac na dlugie.

No i ja mam pytanie: JAK to zrobic????
Marze o długich paznokciach a nie jestem w stanie (moze nie umiem) ich
wyhodowac. Sa cienkie, słabe, rozdwajajace, łamiace i w ogole na moje oko
nie do zapuszczenia. Trzy lata temu zrobiłam sobie tipsy i nosiłam je przez
dwa miesiace - tak zeby poczuc jak to jest miec długie - ach coz to było za
cudowne uczucie...ale to jednak tipsy - trzeba latac, uzupełniac, kosztowne
toto...

Bardzo Cie prosze - napisz mi co mam z nimi robic żeby mieć je długie -
skoro kazde mozna doprowadzic to moze moje tez...

Dzieki i pozdrawiam

Anka

1. Data: 2002-08-01 19:23:58

Temat: Re: do Kasika (pyt. o paznokcie)
Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bardzo Cie prosze - napisz mi co mam z nimi robic żeby mieć je długie -
> skoro kazde mozna doprowadzic to moze moje tez...

Taki dowcip mi sie przypomnial. Pani, zapytana, co robi, ze ma takie piekne
paznokcie, odpowiedziala:
- Nic..........

Pozdrowienia
Ania Björk, ktora tym samym oficjalnie wita grupe :-)

1. Data: 2002-08-01 19:38:41

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
było za
> cudowne uczucie...ale to jednak tipsy - trzeba latac, uzupełniac,

wiesz co - ja mialam to samo.paznokcie jak bibulki, jak byly dluzsze,
to sie az zawijaly. i do tego straszny problem ze skorkami -
zadzieraly sie do krwi.

metoda prob i bledow opracowalam 2 sposoby:

- na rozdwajajace sie paznokcie jem centrum przez jakis czas.
merz-specjal czy skrzyp jest do bani, chodzi chyba o rownowage
pomiedzy wszystkimi witaminami w organizmie, a nie doladowanie sie
tylko witaminami potrzebnymi wlosom i paznokciom - u mnie dziala to
centrum.

- raz na tydzien chodze do manikiurzystki. ona tylko fachowo piluje,
fachowo usuwa skorki i to wszystko powoduje, ze zrobily mi sie
strasznie twarde paznokcie, szybciej rosna, skorki przestaly sie
zadzierac. takze poswiecam paznokciom 30 minut tygodniowo. rownie
dobrze mozna robic to samej w domu, ale ja nie umiec. po moim
osobiscie wykonanym manicure paznokcie wygladaly gorzej niz przed:)

1. Data: 2002-08-02 08:15:46

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
.pl...
> No i ja mam pytanie: JAK to zrobic????
> Anka

jedz wszelkie galaretki, czyli to co ma zelatyne. Zacznij moze od zwyklego
Oetkera-owocowe.Szybko paznokcie staja sie twarde.

Jola

1. Data: 2002-08-02 08:29:48

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L <j...@i...pl> napisał(a) w wiadomości

> jedz wszelkie galaretki, czyli to co ma zelatyne. Zacznij moze od
> zwyklego Oetkera-owocowe.Szybko paznokcie staja sie twarde.

Dlaczego? Co w żelatynie powoduje taki efekt?

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-08-02 08:53:03

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <s...@p...lp> napisał w wiadomości
> Dlaczego? Co w żelatynie powoduje taki efekt?
>
> --
> Seva -->

nie wiem, bylam kiedys na wakacjach w wiekszym gronie znajomych i mloda
nastolatka bardzo dbajaca o paznokcie robila taka kuracje. Po 2 tygodniach
roznice widac bylo golym okiem.Moze dlatego, ze zelatyna -to wyciag z kosci
i skory?Wiec uzupelnia niedobory?
A biale plamy na paznokciach- to brak cynku. W naturze cynk wystepuje w
warzywach, pestkach dyni i slonecznika, otrebach pszennych.A sztucznie- to w
aptece :))

Jola

1. Data: 2002-08-02 09:09:38

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

> Moze dlatego, ze zelatyna -to wyciag z kosci
> i skory?Wiec uzupelnia niedobory?

Właśnie chodzi mi o to czego to "wyciąg". Dobra, nie męczę, poszukam
sobie.

--
http://uczta.vege.pl/ [Uczta Wegetariańska]

1. Data: 2002-08-02 10:37:57

Od: "Anka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena, a jak dlugo bralas te Centrum nim zobaczylas efekty? Ja kiedys bralam
przez 2 miesiace i jedyne co zauwazyłam to zwiekszony apetyt :(
H-Pantoten tez kiedys bralam (tak gdzies przez 3 m-ce) jak miałam problemy z
wypadaniem włosow no i BARDZo poprawiło to stan moich wlosow- na paznokcie
wplywu zadnego nie odnotowalam. A teraz przymierzalam sie do tych Merz
Specjal, ale piszesz ze nic nie daja, to juz nie wiem...

Dzieki za ten sposob z galaretkami - startuje od dzisiaj! - kiedys juz o tym
slyszalam, jadlam nawet ale tylko przez kilka dni, bo mi sie zapomnialo...

anka

1. Data: 2002-08-02 10:55:39

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Anka <m...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości news:13259-
1...@a...ostrowiec.dialup.inetia.pl:

> jadlam nawet ale tylko przez kilka dni, bo mi sie zapomnialo...

To przez te galaretki... :-)

--
http://www.iskcon.pl/ [ISKCON]

1. Data: 2002-08-02 11:27:16

Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
>roznice widac bylo golym okiem.Moze dlatego, ze zelatyna -to wyciag z kosci

hmmm... żelatyna składa się z kolagenu, czyli białka strukutralnego,
będącego matrixem w chrząstkach, kościach, tkankach rogowych (paznokciach).
Tworzy się przez komórki wydalające go do przestrzeni międzykomórkowych. A w
działaniu chodzi o te białka, wchodzące w skład kolagenu, uzupelniają one
niedobory tych białek w organizmie i pomagają także regenerować tkankę
chrzęstną. Też słyszałem o tej metodzie "kuracji" paznokci...

BTW: są takie preparaty dla kulturystów z dużą zawartością kolagenu, wlasnie
do leczenia i ochrony stawów. Może one się przydadzą???

--
Pozdrawiam, Mariusz "Jaszyn" Łukasz | | /_\ / __||_ /\ \ / /| \| |

Ciesze sie, ze jest taka grupa
polecam - na upały
Rzęsy jak malowane
endermologie a beautytek