do Kasika (pyt. o paznokcie)

1. Data: 2002-08-02 17:20:08

Temat: Re: do Kasika (pyt. o paznokcie)
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jedz wszelkie galaretki, czyli to co ma zelatyne. Zacznij moze od
zwyklego
> Oetkera-owocowe.Szybko paznokcie staja sie twarde.

mozna to chyba inaczej - zdrowiej. zelatyna jest watpliwa zdrowotnie.
ja jej nie jem wogole, a udalo mi sie znalesc sposob na twarde
pazkokcie.

1. Data: 2002-08-02 17:21:36

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rena, a jak dlugo bralas te Centrum nim zobaczylas efekty? Ja kiedys
bralam
> przez 2 miesiace i jedyne co zauwazyłam to zwiekszony apetyt :(

nie pamietam. ale nie doszlam do konca opakowania, tylko nie pamietam
ile tabletek jest w opakowaniu:)

> H-Pantoten tez kiedys bralam (tak gdzies przez 3 m-ce) jak miałam
problemy z
> wypadaniem włosow no i BARDZo poprawiło to stan moich wlosow- na
paznokcie
> wplywu zadnego nie odnotowalam. A teraz przymierzalam sie do tych
Merz
> Specjal, ale piszesz ze nic nie daja, to juz nie wiem...

mi merz nie pomogl, ale to nie znaczy, ze nie pomoze tobie:)

1. Data: 2002-08-03 16:05:59

Od: "Nixe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaszyn tak oto pisze:

> hmmm... żelatyna składa się z kolagenu, czyli białka strukutralnego,
> będącego matrixem w chrząstkach, kościach, tkankach rogowych
> (paznokciach).

Jeśli chodzi o same paznokcie, to kolagenu nie ma w nich za grosz. Głównym
białkiem budulcowym jest tu keratyna (tak samo rzecz ma się z włosami i
rogami). Kolagen występuje głównie w ścięgnach, chrząstkach i skórze.
Tak więc moim skromny zdaniem wpływ galaretek na zmianę struktury paznokcia
to pic na wodę.

> A w działaniu chodzi o te białka, wchodzące w
> skład kolagenu,

?? Kolagen sam jest białkiem, więc jak mogą w jego skład wchodzić inne
białka?

Maja

1. Data: 2002-08-05 11:36:55

Od: "kasik" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

po pierwsze nie rob nic sama, to naprawde tylko wyglada prosto, dobry
manikiur zrobi tylko dobra manikiurzystka
po drugie - manikiury na cieplo/w kremie, nie wszedzie je robia ale sa super
skuteczne, tyle ze trzeba je robic co tydzien - 10 dni przez jakis czas
jaki, to trudno okreslic, czasem 5 razy, czasem 15 i potem chociaz raz w
miesiacu
w domu mozesz kombinowac sama uzywajac kremu dla starszych pan z kielkami
pszenicy na przyklad, podgrzac go w mikrofali lub na wrzatku i trzymac palce
zanurzone po skorki okolo 15 minut
byle systematycznie
w salonie jest to prostsze :) bo w domu jak wiadomo zmobilizowac sie trudno,
ale nie wszedzie taki zabieg jest dostepny
kasik

1. Data: 2002-08-05 11:43:47

Od: "kasik" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>rogami). Kolagen występuje głównie w ścięgnach, chrząstkach i skórze.
>Tak więc moim skromny zdaniem wpływ galaretek na zmianę struktury paznokcia

obawiam sie ze podobnie jest z reszta preparatow
paznokcie sa dla organizmu tak malo istotnym elementem, ze wszystko co w
siebie pakujecie w tabletkach z pewnoscia pojdzie gdzie indziej
czasem efekt lykania jakichs pigul to przypadek, bo paznokcie same z siebie
miewaja lepsze i gorsze okresy
a przeciez chodzi o to zeby caly czas byly fajne :)

glownym powodem lamania paznokci jest ich wysuszenie, nawet miekkie
paznokcie (sama mam takie) nie musza sie lamac, moga byc miekkie ale
elastyczne

problemem sa zadziorki i pekniecia plytki, a to sie dzieje i w twardych i
miekkich paznokciach

wysusza pazurki: woda (czyli rekawiczki moje panie) malowanie (nawet jedna
warstwa odzywki jakiejs) i wszystko
na wszystko (suche powietrze itd) poradzic sie nie da, na pozostale dwa
czynniki mamy wplyw

paznokcie trzeba porzadnie natluszczac, wtedy warstwy keratyny sie A.
sklejaja B. nie beda sie dalej rozlazic
tyle ze uzdrowienie paznkoci trwa, tzreba wykazac troche cierplwosci i
konsekwencji

kasik

1. Data: 2002-08-05 14:23:05

Od: ivvi <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka wrote:

> Bardzo Cie prosze - napisz mi co mam z nimi robic żeby mieć je długie -
> skoro kazde mozna doprowadzic to moze moje tez...

Moim sposobem na zdrowe i dlugie paznokcie, ktorych dotad nigdy
wczesniej wyhodowac nie moglam, z tych samych co Ty powodow, jest...
ciaza ;) to samo tyczy sie wlosow :)
mam tylko ogromna nadzieje, ze paznokcie zostana juz takie na zawsze, bo
wlosy to wiem, ze wypadna po porodzie (tzn. spora ich czesc :()
nikogo oczywiscie nie namawiam do tej metody ;)
i z gory informuje, ze polepszenie wygladu paznokci nie jest powodem,
dla ktorego postanowilam zostac mamusia ;)

pozdrawiam serdecznie cala grupe :)
ivvi

1. Data: 2002-08-07 05:45:57

Od: "Anka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiku! A jak ten krem podgrzewać na wrzątku? czy mam całe opakowanie kremu
włozyć do wody i czekać aż się rozgrzeje krem? czy jedno opakowanie kremu
wystarcza na jeden manikiur?

Anka

1. Data: 2002-08-07 05:57:02

Od: "Nixe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka tak oto pisze:

> Kasiku! A jak ten krem podgrzewać na wrzątku? czy mam całe opakowanie
> kremu włozyć do wody i czekać aż się rozgrzeje krem? czy jedno
> opakowanie kremu wystarcza na jeden manikiur?

A można coś bliżej na ten temat (jaki krem??). Bo jestem żywo zainteresowana
tematem, ale chyba nie wszystkie posty mi się ściągnęły.

Maja

1. Data: 2002-08-27 08:24:58

Od: "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
>rogami). Kolagen występuje głównie w ścięgnach, chrząstkach i skórze.
>Tak więc moim skromny zdaniem wpływ galaretek na zmianę struktury paznokcia

A fakt. keratyna... rozpędziłem sie z tymi tkankami rogowymi. Kolagen i
keratyna to skleroproteiny, podobne, a jednak nie te same ;-))

>?? Kolagen sam jest białkiem, więc jak mogą w jego skład wchodzić inne
>białka?

Aminokwasy, o aminokwasy mi chodziło. trochę uprościłem, bo nie chciało mi
sie pisać ;-) A poza tym w skład białek mogą wchodzić inne białka, to są
tzw. białka złożone, czyli proteidy, np. hemoglobina. Kolagen jest akurat
białkiem prostym czyli proteiną, złożoną wyłącznie z aminokwasów.

--
Pozdrawiam, Mariusz "Jaszyn" Łukasz | | /_\ / __||_ /\ \ / /| \| |

Ciesze sie, ze jest taka grupa
polecam - na upały
Rzęsy jak malowane
endermologie a beautytek