Ciesze sie, ze jest taka grupa

1. Data: 2002-08-01 16:52:33

Temat: Ciesze sie, ze jest taka grupa
Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki niej, drogie Panie, mozecie pielegnowac to, co w kobiecie
najwazniejsze;

Wyglšd

;)

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-08-01 19:25:39

Temat: Re: Ciesze sie, ze jest taka grupa
Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki niej, drogie Panie, mozecie pielegnowac to, co w kobiecie
> najwazniejsze;
>
> Wygląd

Mimo twego usmieszku pozwolisz, ze lekko sie zdziwie..................

Ania

1. Data: 2002-08-02 00:27:20

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Björk (sveana) napisał(a):

> ze lekko sie zdziwie..................

a co w kobiecie jest najwazniejsze?

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-08-02 05:34:36

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki niej, drogie Panie, mozecie pielegnowac to, co w kobiecie
> najwazniejsze;
>
> Wygląd

Jasne w kobiecie wygląda a w mężczyźnie portfel, to mniej więcej równie
mądre stwierdzenia. :(. Tyle na ten temat, szkoda gadać.

Hanuś w której najważniejsze jest to, że ma trochę oleju w głowie.

1. Data: 2002-08-02 05:36:43

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co w kobiecie jest najwazniejsze?

To my Ci mamy to mówić? Jesteś mężczyzną nie znasz się na kobietach? Oj to
kiepsko, kiepsko...

Hanuś

1. Data: 2002-08-02 05:47:48

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skad wiesz ?
> ;-P

Święty Mikołaj mi powiedział, a On wie najlepiej.
--
Hanuś

1. Data: 2002-08-02 05:48:22

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" wrote:

> Hanuś w której najważniejsze jest to, że ma trochę oleju w głowie.

Skad wiesz ?
;-P

--
GABi

1. Data: 2002-08-02 05:54:41

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" wrote:

> Święty Mikołaj mi powiedział, a On wie najlepiej.

Jasne ;-)

--
GABi

1. Data: 2002-08-02 11:04:14

Od: "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś napisał(a):

> To my Ci mamy to mówić? Jesteś mężczyzną nie znasz się na
> kobietach? Oj to kiepsko, kiepsko...

Znam sie i uwazam, ze dla mnie najwazniejszy w kobiecie jest sex
appeal.

:)

--
+Protz+
GG: 2186383

1. Data: 2002-08-02 15:05:36

Od: "MarekWoj" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "+Protz+" <p...@w...wywalto.pl> napisał w wiadomości
..

> Znam sie i uwazam, ze dla mnie najwazniejszy w kobiecie jest sex
> appeal.
>
> :)
>
> --

Najwazniejszy jest sex, a apple - po.