cellulitis a pigułki

1. Data: 2003-06-10 21:51:52

Temat: cellulitis a pigułki
Od: "Vivienna" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Czy to prawda, ze przyjmowanie tabletek antykoncepcyjnych powoduje po czesci
cellulitis ? Zauwazylam u siebie, ze przy napinaniu miesni mam straszne
zgrubienia. Sorki, ze byc moze uzywam nie do konca fachowych pojec, ale do
tej pory ten problem mnie nie dotyczyl. Stad ten post ... Mam drobna budowe
ciala, zawsze mialam problemy z z przytyciem, wiec nie ma mowy o nadwadze
!!! Nie chce schudnac, chce sie tylko tego pozbyc.
Nawiazalam do tabletek, bo chcialam sie upewnic, czy rzeczywiscie, po 3-4
miesiacach stosowania tabletek , pod wplywem zatrzymywania wody w
organizmie, moge mowic o "naglym ataku cellulitisu" ???

Z gory dzieki za wszystkie opinie.
V.

1. Data: 2003-06-10 22:28:38

Temat: Odp: cellulitis a pigułki
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to prawda, ze przyjmowanie tabletek antykoncepcyjnych powoduje po cz
esci
> cellulitis ?

Gdzies ostatnio wyczytałam że to nie ma związku,ale ja to zauważyłam też u
siebie.....Nie jestem gruba ale pomarańczowa skórka jest wyraźna na udach. I
tez biorę tabletki, przed rokiem o cellulicie nie było mowy, więc może to
ich wina...? biore Dianę35, ona ma dużo hormonów...Zauważyłam że ogólnie p
uchną mi nogi, tak jakby magazynowała się nich woda...:(((
kroofka

1. Data: 2003-06-11 05:39:48

Temat: Re: cellulitis a pigułki
Od: "Kreska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vivienna" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> miesiacach stosowania tabletek , pod wplywem zatrzymywania wody w
> organizmie, moge mowic o "naglym ataku cellulitisu" ???

czyli moge sie spodziewac, ze tego cholerstwa (cellulit) trudniej bedzie sie
pozbyc, bo biore pigulki? czy jest to mozliwe(pozbycie sie go)? czy tez tak
dlugo jak biore pigulki to tak dlugo jestem skazana na pomaranczowa
skorke??? dobrze mysle, czy nie. jak to jest z tym cellulitem i pigulkami?
pozdrawiam,
K.

1. Data: 2003-06-11 06:43:00

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kreska" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> dlugo jak biore pigulki to tak dlugo jestem skazana na pomaranczowa
> skorke??? dobrze mysle, czy nie. jak to jest z tym cellulitem i pigulkami?

Mysle, ze jak sie juz pojawi to sam sobie nie zejdzie :((( Niestety :(((( I
sama watpie tez w te wszystkie diety i cwiczenia. Kurcze on sie nic nie chce
ruszyc jak juz sie zrobi :((((
Szlag by trafil te pigulki...

Dominika

1. Data: 2003-06-11 07:04:16

Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vivienna wrote:

> Witam !
>
> Czy to prawda, ze przyjmowanie tabletek antykoncepcyjnych powoduje po czesci
> cellulitis ?

po pierwszej fali tego typu watpliwosci skonsultowalam sie z moim
lekarzem (ginekologiem). powiedzial, ze nie ma powiazania - owszem,
pigulki moga powodowac zatrzymanie wody w organizmie, ale nie spowoduja
cellulitu na dotychczas jedrnym ciele.

proponuje pocwiczyc, pomasowac skore, kupic cokolwiek ujedrniajacego.
chyba, ze masz wolne 150 pln - wtedy maseczka ilowa Dr Nona, ktorej
uzylam i ktora zlikwidowala mi cellu i zmniejszyla widocznosc rozstepow
na tylku.

xx.

1. Data: 2003-06-11 07:17:45

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"anek" <a...@g...pl> wrote in message

> chyba, ze masz wolne 150 pln - wtedy maseczka ilowa Dr Nona, ktorej
> uzylam i ktora zlikwidowala mi cellu i zmniejszyla widocznosc rozstepow
> na tylku.

Sprawdzilam, ze ma to pojemnosc tylko 75 ml. Smarowac trzeba 2-3 razy w
tygodniu przez 1,5-2 miesiecy. To jedno opakowanie na kuracje nie starczy.
Potrzebne sa ze 3 chyba? Mozesz napisac cos wiecej - jak dlugo i z jaka
czestotliwoscia stosowalas i ile opakowan zuzylas?

Pozdrawiam,
Dominika

1. Data: 2003-06-11 07:28:12

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Szlag by trafil te pigulki...

Przeciez nie ma przymusu zazywania pigulek antykoncepcyjnych ?

Dunia
zdumiona
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-06-11 07:32:48

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...net> wrote in message
> Przeciez nie ma przymusu zazywania pigulek antykoncepcyjnych ?

:)))
Nie ma, ale cos za cos prawda?

Dominika

1. Data: 2003-06-11 07:36:30

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>:)))
>Nie ma, ale cos za cos prawda?

No to sie trzeba cieszyc, a nie narzekac ;)
A jak bardzo przeszkadza, to zmienic metode antykoncepcji.

Dunia

1. Data: 2003-06-11 07:41:59

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał

> Mysle, ze jak sie juz pojawi to sam sobie nie zejdzie :((( Niestety :((((

powiem tak: jak zaczęłam brać pigułki to niemal ni stąd ni zowąd pojawiła
się pomarańczowa skórka.
Potem żadne kremy [wtedy zraziłam sie do vichy ;)].. no nic nie pomagało..
teraz pigułi odstawiłam.
[tak sie złożyło]
..cellulitis zniknął niemal bez śladu:
tak używam kremów, ale ani super regularnie, ani też specjalnie nie
ćwiczę... p oprostu wszystko 'wraca do normy'..

prędzej czy później znowu będe musiała brać pigułki i to mnie najbardziej
teraz martwi ;)))))

pzdr

--
Maja

** Wszystkie sprawy szlag trafia jednocześnie. **

jak poradziłam sobie z łamliwymi panokciami :))
paznokcie znow
puder w kamieniu z filtrem
loreal profesional