cellulitis a pigułki

From: "Vivienna" <v...@p...fm>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: cellulitis a pigułki
Date: Tue, 10 Jun 2003 23:51:52 +0200

Witam !

Czy to prawda, ze przyjmowanie tabletek antykoncepcyjnych powoduje po czesci
cellulitis ? Zauwazylam u siebie, ze przy napinaniu miesni mam straszne
zgrubienia. Sorki, ze byc moze uzywam nie do konca fachowych pojec, ale do
tej pory ten problem mnie nie dotyczyl. Stad ten post ... Mam drobna budowe
ciala, zawsze mialam problemy z z przytyciem, wiec nie ma mowy o nadwadze
!!! Nie chce schudnac, chce sie tylko tego pozbyc.
Nawiazalam do tabletek, bo chcialam sie upewnic, czy rzeczywiscie, po 3-4
miesiacach stosowania tabletek , pod wplywem zatrzymywania wody w
organizmie, moge mowic o "naglym ataku cellulitisu" ???

Z gory dzieki za wszystkie opinie.
V.