Re: cellulitis a pigułki

Data: 2003-06-11 05:39:48
Temat: Re: cellulitis a pigułki
Od: "Kreska" <k...@p...onet.pl>

Użytkownik "Vivienna" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
news:bc5jvj$ehq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam !
>
> Czy to prawda, ze przyjmowanie tabletek antykoncepcyjnych powoduje po
czesci
> cellulitis ? Zauwazylam u siebie, ze przy napinaniu miesni mam straszne
> zgrubienia. Sorki, ze byc moze uzywam nie do konca fachowych pojec, ale do
> tej pory ten problem mnie nie dotyczyl. Stad ten post ... Mam drobna
budowe
> ciala, zawsze mialam problemy z z przytyciem, wiec nie ma mowy o nadwadze
> !!! Nie chce schudnac, chce sie tylko tego pozbyc.
> [...]
czyli moge sie spodziewac, ze tego cholerstwa (cellulit) trudniej bedzie sie
pozbyc, bo biore pigulki? czy jest to mozliwe(pozbycie sie go)? czy tez tak
dlugo jak biore pigulki to tak dlugo jestem skazana na pomaranczowa
skorke??? dobrze mysle, czy nie. jak to jest z tym cellulitem i pigulkami?
pozdrawiam,
K.