cellulitis- oświecenie?

1. Data: 2004-02-18 09:41:02

Temat: cellulitis- oświecenie?
Od: "Mimi" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobaczcie dziewczyny,jakie "cudeńko" znalazłam na stronie:
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?
name=News&file=article&sid=213

Test środków na celulitis przeprowadzony przez austriacką organizację
konsumencką

To tylko sen

Kremy i urządzenia do masażu nie są skuteczne.Na skórkę pomarańczową lepszy jest
sport i pożywienie ubogie w tłuszcz.

Od głowy do tali zgrabna figura, jednak uda jak u słonia: wiele kobiet obawia
się czasu bikini, gdy ciało jest bardziej widoczne, a pisma kobiece wywołują
poczucie wstydu w rubrykach poświęconym różnym problemom. Celulitis dotyczy
głównie kobiet. Kobieca skóra jest cieńsza niż skóra mężczyzny i dlatego warstwa
tłuszczowa jest grubsza zwłaszcza na biodrach, udach i pośladkach. Także
poszczególne komórki tłuszczowe są większe. A ponieważ kobieca tkanka łączna
jest luźna (u kobiet po ciąży jest dodatkowo rozciągnięta), komórki tłuszczowe
mogą się bardzo rozciągać. Powstaje obszar dotknięty celulitisem. Z wiekiem
staje się coraz bardziej wyraźny. I nawet u zawodowych tancerek pojawiają się
pierwsze objawy.

Przemysł obiecuje różne środki zapobiegawcze. Każdej wiosny na rynku pojawia się
nowy krem i nowe urządzenie do masażu, konkurujące ze sobą kwiecistymi
sloganami. Najczęściej kremy zawierają kofeinę, która wzmacnia ukrwienie. Dobrze
ukrwiona skóra jest bardziej napięta. A to można przecież osiągnąć za pomocą
masażu szczotką lub biorąc prysznic na zmianę zimny i ciepły. Urządzenie do
masażu Philips Beuty Cellesse zasysa skórę za pomocą próżni i wałkuje ją.

Razem z organizacją testującą produkty wręczyliśmy kobietom miedzy 30. a 50.
rokiem życia po dwa produkty do wypróbowania, jeden na prawe udo, drugi na lewe.
Jeden z nich zawsze był placebo, jednak który z nich, tego osoby testujące nie
wiedziały. Przyrząd do masażu był stosowany każdorazowo na jedno udo. [Testowano
urządzenie Philipsa Beauty Cellesse Cellulite Massage System HP 5215 oraz kremy:
Bikini Anti-Cellulite Spray Diora, Body Results Slim You Perfect Anti-Cellulite
Gel-Creme Juveny, Plenitude perfectslim L?Oreal, Concentre Anti-Cellulite Roc
Retinol oraz preparat D-Stock Vichy].

Po dwóch miesiącach efekty działania kremów i przyrządów do masażu zostały
zmierzone i porównane. Często osoby używające placebo osiągały efekty takie
same, jak osoby używające prawdziwych produktów. Gładka skóra była wynikiem
konsekwentnej pielęgnacji. Żaden z testowanych produktów nie działał na komórki
tłuszczowe ani na tkankę łączną, poprawa nie następowała. Poprawa była odczuwana
jak przy środkach do pielęgnacji skóry. Aby to osiągnąć można przecież posłużyć
się tanimi kremami lub tonikami do skóry. Tak samo można sobie oszczędzić
drogiego sprzętu do masażu. W większości celulitis pozostaje taki jak przed jego
zastosowaniem. Wszystkie biorące udział w testowaniu produktów kobiety miały w
czasie trwania testu zachowywać swoje stare przyzwyczajenia (odżywianie,
uprawianie sportu).

Tu leży klucz do sukcesu w walce z celulitisem. Brak ruchu i zły, zbyt tłusty
sposób odżywiania sprzyja mu, także dziedziczność jest ważnym czynnikiem w
przypadku celulitisu. Gdy dużo się ruszamy, możemy uniknąć nadwagi i możemy
utrzymać skórkę pomarańczową w znośnych granicach. Mięśnie w strefie dotkniętej
celulitisem aktywuje szczególnie jazda na rowerze, bieganie, pływanie, piesze
wycieczki i skakanie na skakance. Poprzez to komórki tłuszczowe stają się
mniejsze. Kluczowe jest regularne ćwiczenie, minimum 10 minut dziennie. Masaż
szczotką, zmienny prysznic i dbanie o skórę uczynią ją napiętą i wypielęgnowaną.
Rozsądne odżywianie także pomaga usunąć z naszego ciała celulitis: ubogie w
tłuszcz, ale bogate w składniki odżywcze. Każdego dnia powinnyśmy zjadać 5
porcji owoców i warzyw, z czego połowa surowa; tak brzmi prosta, ale skuteczna
formuła. Nadwaga powinna zostać zredukowana, ale powoli. Błyskawiczne diety
powodują, że skóra dodatkowo wiotczeje.

Drogie, ale bezsensowne

Środki na celulitis tylko pielęgnują skórę, to potrafią także ?zwykłe? kremy i
toniki. Urządzenia do masażu nie skutkują.

Ruch i rozważna dieta

Zaleca się bieganie, jazdę na rowerze, pływanie, ubogie w tłuszcz jedzenie i
rozważne odżywianie.

To nie choroba

Celulitis jest typowy dla kobiecego ciała, nigdy całkiem nie zniknie.

?Konsument. Das österreichisch Magazin.?

Lipiec 2003

1. Data: 2004-02-18 10:20:48

Temat: Re: cellulitis- oświecenie?
Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mimi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> name=News&file=article&sid=213
>
> Test środków na celulitis przeprowadzony przez austriacką organizację

Rzeczywiście cudeńko. Zwłaszcza, że to, o czym piszą to "cellulit".
"Cellulitis" to choroba skóry o różnej etiologii, np. na skutek zarażenia
gronkowcem. Jak widzę już na wstępie taaaaakiego byka, to cała reszta wydaje
mi się mocno podejrzana. Zwłaszcza, że ograniczenie tłuszczu i zwiększenie
spożycia cukrów działa dokładnie odwrotnie, niż piszą -- to magazynowanie
cukrów w postaci tłuszczu działa cellulitotwórczo, nie inaczej. Sprawdziłam
na sobie i kilku koleżankach -- cellulit to cukiereczki, czekoladki,
ciasteczka -- słodycze i mąka.

Pozdrawiam,
Karola sceptyczna

1. Data: 2004-02-18 10:37:25

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska wrote:

> Rzeczywiście cudeńko.

Zwlaszcza to wiekopomne odkrycie, ze ruch pozwala pozbyc sie cellu.

Zwłaszcza, że to, o czym piszą to "cellulit".

W wersji oryginalnej to jest akurat ok.
Jakby kogos interesowalo: http://glinki.com/?l=SAFi

No i oczywiscie blad w nazwie czasopisma (jak ktos zna niemiecki, to
zauwazyl).

Brak profesjonalizmu tej stronce...

> na sobie i kilku koleżankach -- cellulit to cukiereczki, czekoladki,
> ciasteczka -- słodycze i mąka.

Ano.

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

1. Data: 2004-02-18 10:42:27

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska:

p?

> Rzeczywiście cudeńko. Zwłaszcza, że to, o czym piszą to "cellulit".
> "Cellulitis" to choroba skóry o różnej etiologii, np. na skutek zarażenia
> gronkowcem.

To moze byc akurat blad tlumacza, w oryginale jest "Cellulite":
http://tinyurl.com/2gt3q.

Ale mysle sobie, ze dobrze, ze moj cellulit nie wiedzial, ze D-Stock
i masaze sa nieskuteczne, bo sobie poszedl tak czy siak ;)

Pozdrawiam,

BA

1. Data: 2004-02-18 15:41:14

Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

>spożycia cukrów działa dokładnie odwrotnie, niż piszą -- to magazynowanie
>cukrów w postaci tłuszczu

a to ciekawe ... chcialabym bardzo zobaczyc opis reakcji zamiany
cukrow w tluszcze :P

1. Data: 2004-02-18 16:17:43

Od: "Bastet_Milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

Użytkownik "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> napisał w wiadomości

> a to ciekawe ... chcialabym bardzo zobaczyc opis reakcji zamiany
> cukrow w tluszcze :P

Polecam pl.misc.dieta...

Bastet_Milo

1. Data: 2004-02-18 18:05:33

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale mysle sobie, ze dobrze, ze moj cellulit nie wiedzial, ze D-Stock
> i masaze sa nieskuteczne, bo sobie poszedl tak czy siak ;)

mnie sie sprawdza Norel,
stan mojeje skory bardzo sie poprawil po miesiacu stosowania
i jakos nie uwazam ze "Środki na celulitis tylko pielęgnują skórę, to
potrafią także "zwykłe" kremy i toniki. Urządzenia do masażu nie skutkują."
no widze roznice miedzy zwyklym balsamem a takim ktory ma zwlaczac cecculit
zwlaszcza firmy norel :)

pozdr

1. Data: 2004-02-18 19:01:33

Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Bastet_Milo wrote:

> Polecam pl.misc.dieta...

Chcesz wywolac na pl.misc.dieta 3 wojne swiatowa?
:-)))
Hafsa
--
mój adres:
hafsa[at]poczta.onet.pl

strona domowa( diety,kuchnia,hobby,galeria)
www.hafsa.republika.pl

masz ochotę na deser a jesteś na diecie?Zajrzyj tutaj:
http://uznam.net.pl/~shine/special/hafsa_poleca.htm

gg 7496203 (czasem czynne)

1. Data: 2004-02-18 19:13:09

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> napisał w wiadomości

> a to ciekawe ... chcialabym bardzo zobaczyc opis reakcji zamiany
> cukrow w tluszcze :P

CO2 + ATP + biotyna-E -> CO2-biotyna-E + ADP + (P)
CO2-biotyna-E + acetylo-S-CoA -> malonylo-S-CoA + biotyna-E
malonylo-S-CoA + ACP-SH <-> malonylo-S-ACP + CoA-SH
acetylo-S-ACP +malonylo-S-ACP <-> acetoacetylo-S-ACP + ACP-SH + CO2

Efekt -- kwas palmitynowy.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-02-18 20:16:48

Od: "Hafsa" <h...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> malonylo-S-CoA + ACP-SH <-> malonylo-S-ACP + CoA-SH
> acetylo-S-ACP +malonylo-S-ACP <-> acetoacetylo-S-ACP + ACP-SH + CO2

Dzieki Karola, nie znioslabym kolejnej dyskusji o przerobie wegli na
tluszcze i cytatow z Harpera.
Hafsa

--

Kraków - Pilates i tai Chi